Singeltråden

Gillar förresten att min hund är tydlig med när det är dags för mat. Han sitter och glor på mig en stund. Sen lägger han tassen på mig. Jag tittar på honom och säger att jag ska bara läsa klart. Han ger mig en blick och tar tag i min arm med ett stadigt grepp så klorna lämnar märke på armen. Då gav jag mig och matade honom :3freak

It...Was...A...Joke! :smasha

Jag har träffa måååååånga tjejer som säger att det är grymma "wing-woman". Men det har nästan aldrig stämt.

Men sen får man ju inte glömma. Kan inte han som raggar göra sin del så spelar det ingen roll hur bra wingman man är.

Men jag vet att jag är en grym wingman! bara gå tillbaka lite och läsa om när jag hoppade på granaten som sagt :D

Jag kan hångla upp en snygg tjej åt dig på nolltid! :D

Jag har träffa måååååånga tjejer som säger att det är grymma "wing-woman". Men det har nästan aldrig stämt.

Men sen får man ju inte glömma. Kan inte han som raggar göra sin del så spelar det ingen roll hur bra wingman man är.

EDIT: Wingman kommer ju från stridsflyg. Och det är ju samma där. Om ledaren inte gör sitt jobb utan bestämmer sig för att dricka kaffe istället medan han flyger så kommer det gå åt helvete hur bra hans wingmans än är.

Men jag vet att jag är en grym wingman! bara gå tillbaka lite och läsa om när jag hoppade på granaten som sagt :D

Jag har visserligen aldrig wingat åt nån man, men om Harpyja får för sig att kika in här igen så kan hon bekräfta mina skills! ;) Hon är dock rätt värdelös på den fronten, så jag har alltid fått fixa ragg åt både henne och mig själv. :-p Eller ja, hon anser att hon gör sitt jobb genom att lämna mig ensam.

AMEN!
Har hänt flera gånger att man lämnat bollen på linjen med öppet mål och vänner skjuter stolpe-stolpe-ut :huvet

Själv sitter man i den där jävliga kanskehardejtpågångmenvetinteriktigtochvillinteskaffafalskaförhoppningar -sitsen :gnissla

Fifan, varför utsätter man sig för det här. Gång, på gång, på gång.

Fan om ja vore singel skulle du få bli min Wing man! Vi skulle kunna gå runt o ragga åt varandra. Typ... :yoparty

Spontant så tror jag att tjejer gillar mig bättre än farbröder. ;)

Men jag är helt klart beredd att göra ett försök. :tummenupp

Tjejer är mjuka o fina, men när jag säger ligga menar jag med någon som har something more protruding between their legs... :brynad

Hon vill ha fullständigt CV, personligt brev och snygg bild! :D

Där sprack det, jag har nog 1, ev 2 bilder där jag ser normal ut. Resten är bara miffobilder. :)

Jag gör mig bäst live. ;)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...