Singeltråden

Lät som en dålig fest :rolleyes:

Min lediga fritid är borta nu känns det som. Hinner knappt gå in och läsa någonstans. När jag väl sitter vid datorn är jag så trött att jag bara sätter på en film. :(

Men... Idag har jag och Yipyip gått en promenad! Så det var mini SH-träff här.

PS. Ricken, även om jag inte var med på festen igår fick jag :ligga. :hihi

Lät som en dålig fest :rolleyes:

Min lediga fritid är borta nu känns det som. Hinner knappt gå in och läsa någonstans. När jag väl sitter vid datorn är jag så trött att jag bara sätter på en film. :(

Men... Idag har jag och Yipyip gått en promenad! Så det var mini SH-träff här.

PS. Ricken, även om jag inte var med på festen igår fick jag :ligga. :hihi

Grattis!!

Var det bra? ;)

Nu jävlar ska det multi-quotas!

nyss hemkommen från messan, lyckades träffa ulven, rockmammsen, pisken och tjerringen....hon såg lika bra ut framifrån som bakifrån kan jag intyga :tuttar hoppas ni som är kvar får en riktigt trevlig kväll :krama

Åh man tackar, det ska jag komma ihåg så länge jag nu kan med tanke på min demens... :crash

Jag bangade åxå likt foccan... kalven var inte riktigt redo för grönbetet torts allt ;) (släpp sargen och kom ut i matchen jag veeet,)

Synd hade varit kul med ännu fler tjejer! Nästa gång! :tummenupp

Hoppas ni får riktigt kul!

Jag fick helt oväntat hångla. :D fortfarande förvånad, dock inte av det motsatta könet. :hihi

Haha, jag e ju gift o hångla med tjejer ingår inte i min mans definition som otrogen så vafaen... :hihi

Ni va ju för fan riktigt trevliga. :va :hihi

Men vart tog du vägen? Du skulle bara upp o göra nåt o sen så tog du sån tid på dig så vi gick... :7peta

Skitkul helt klart. Nu ska tant snart iväg o knyckla ihop sig! *ändan i vädret*
Hmmm... BeyondEvil, jag kanske skulle ha kört på hallonfisar igår istället... :rodnar

Bilden på cykeltrampan visar väl hur du ser ut idag? Om Ricken inte tycker att du är snygg där så är han nog inte mycket att satsa på? :)

Det var ju därför jag svarade så. Ta mig som jag ser ut idag eller skit i det. ;)

Edit - han fick tillgång till mina bilder där jag var som mest deffad. Diffar 6 kg mellan de bilderna och idag. Det är mycket på en tjej med sina 163 cm. Men det tänker jag inte reflektera över för jag vill inget annat än att bli frisk igen :)

Last edited:
Jaaaahopp, då var :promenad myntat med då, snart går det ju inte att prata med folk från singeltråden utan diverse missuppfattningar om :ligga eller inte :huvet

Antingen var det nåt blint fruntimmer utan luktsinne som fick tag på honom och gav honom en rejäl omgång mus på toa och sen följde han henne hem, eller så drog han till hotellet för det patenterade gråtrunket!

Hygglig du e då. :) jag tror de tre jag delade rum med hade tittat konstigt och med avsky om jag dragit en gråtrunk. Jag blev helt enkelt distraherad av något när jag skulle hämta jackan så det tog lite tid.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025