Singeltråden

Jag har en symaskin från 70 talet. Bara går och går. Likt min Volvo 740 :hihi

Men jag kan inte sy något avancerat. När jag var 13 eller 14 sydde jag en korsett till mig i syntetläder... Men den nivån håller jag tyvärr inte idag :hihi :crash

Ok vet att de mesta kretsar kring mc mässan och sporthojsfesten (och hästar och symaskiner?) fö rtillfället, Men jag vet inte om jag gjorde nått väldigt dumt nu, Jag övertalades att följa med på HOJ ex färjan... Vad har jag gjort? De känns som om det bara är medelålders män som kommer guppa runt... jaja..jag är inte den som är den som inte har roligt iaf,
Men seriöst nu, vad är ryktet om denna färjefest?!

//

Ok vet att de mesta kretsar kring mc mässan och sporthojsfesten (och hästar och symaskiner?) fö rtillfället, Men jag vet inte om jag gjorde nått väldigt dumt nu, Jag övertalades att följa med på HOJ ex färjan... Vad har jag gjort? De känns som om det bara är medelålders män som kommer guppa runt... jaja..jag är inte den som är den som inte har roligt iaf,

//

Jag har också fattat det som mestadels medelålders gubbar, med glidare och touringhojar.. typ...

de e väll bara pröva båtresan .... kan antingen vara skitkul ... eller bara skit , men det vet du ju inte förrän du prövat :7peta :)

Själv skall jag på flytande byggmässa på måndag.
Herre jevlar, hantverkare & alkohol... :dummer

//

Tror inte det skiljer sig så mycket från sh-festen, massa medelålders gubbar med 20, 30 och 40 års kris samtidigt. :tummenupp

känns konstigt , 40+ och "medelålders" .... vettefan jag har aldrig vart "medel" någonsin i någonting
men man gör sig inte äldre än man är eller vad man nu brukar säga :)

Jag har också fattat det som mestadels medelålders gubbar, med glidare och touringhojar.. typ...

Bara för att de är flest behöver de inte märkas mest...

Läste i Borlänge Bikers-tråden att folk därifrån skulle med båten :)

Menar du det som något positivt eller negativt?

jasså de har jag missat, har inte sett något om de på falun/borlängetråden på fb iaf.. jaja de blir säkert sketbra iaf, hehe:banana

Man ska aldrig diskutera en kvinnas ålder vet du väl? Men Pamsan heter Pam33 och reggade sig i september 2009, så en inte allt för vågad gissning är att hon fyller 37 i år.
Korrekt gissat.. Och för de hågade ligger där några bilder på Kärringen II aka Pamsan i början av tråden.. :banana

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026