Singeltråden

Finns det ingen kk-robot?

För tydlighetens skull så är det där en återkommande diskussion som unge Bushido brukar dels starta, dels finna ganska besvärande. Tror det kan bli den röda tråd utifrån vilken han kommer att kunna datera viktiga händelser i livet.

Gååååååååååååår? Yes, oh yes! :tummenupp

För tydlighetens skull så är det där en återkommande diskussion som unge Bushido brukar dels starta, dels finna ganska besvärande. Tror det kan bli den röda tråd utifrån vilken han kommer att kunna datera viktiga händelser i livet.

Gååååååååååååår? Yes, oh yes! :tummenupp

Du har ju sökt GMU. Snart kommer du få erbjudanden som säger: Vi söker Gruppchefer, Soldater och Sjömän (GSS) från GMU till [förband]
Jag menar att det heter sjöman. I flottan. I armén heter det Båtåsna.:hihi

:smasha Liten språklektion:
Folk i handelsflottan = sjöbusar
Folk i marinen = sjömän eller skogsmatroser
Folk i flottan = sjömän :rock

Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..
Vad är det med män??... :va

Det råaste samtal jag varit åhörare till var när min första häst skulle snittas. Jag och en amatörtravtränare hade bokat vetirinär tillsammans. Och diskussionen mellan vetrinär och travtränare är nog det råaste jag hört än så länge. Tur nog så hade veterinären inte med sig sin hund. Rutinen var tydligen annars att slänga åt hunden de blodiga kulorna när skärande var klart. Nu hamnade de i en hink istället.

När vi var klara i stallet återvände jag till jobbet. På eftermiddagen fikade jag med ett gäng gamla sjöbusar, de undrade varför jag varit borta från jobbet, så jag berättade. Har aldrig sett karlar bli så gråbleka och se illamående ut som då. :crash

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back