Pam33
1.41 på Knutstorp
Du är lite för ung. Även för mig. Dessutom har du ju din säckpipa att klämma påJag tackade ja, jag får inget ändå...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är lite för ung. Även för mig. Dessutom har du ju din säckpipa att klämma påJag tackade ja, jag får inget ändå...![]()
Du är lite för ung. Även för mig. Dessutom har du ju din säckpipa att klämma på![]()
Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..
Vad är det med män??...![]()
Säger en hona som precis berövat ett försvarslöst kräk 98.4% av nöjena i livet. Resterande % utgörs av att hitta ett saftigt blad eller något annat obegripligt. Klart han undrar om han är näst...på ett eller annat sätt.
Precis. Och den funktionen lever jag gärna utan.![]()
Ja, mig är det synd om...![]()
Ja, mig är det synd om...![]()
Du är lite för ung. Även för mig. Dessutom har du ju din säckpipa att klämma på![]()
Så jävla ung är jag ju inte...jag är skicklig på att klämma, och att fingra! Demonstrera?
![]()
Yes mam...![]()
Du ger dig inte. Like a dog with a bone. Men det funkar kanske med utmattningsmetoden?
Men kom igen, vad ska dom med dom till? De hänger bara där o är fula med några små krokiga hårstrån på.. Känsliga är de oxå, tål inget. Och sen hänger de bara o daskar en i .... när man har sex. Va??De gillar sina bollar!?!?!![]()
Sluta gnäll ungjävel. Du är inte gammal nog till det.![]()
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten