Singeltråden

Kärringen, jag VISSTE du skulle gilla denna lilla odvits! Mitt X led o kved när jag skulle låta ta bort dom små rosa bollarna på min kanin. Han bara NOOOOO o jag bara "Väck med kulorna!" Han jämrade sig mer än kaninen när vi hämtade honom hos veterinären, vägrade titta på stygnen o höll på att kräkas o svimma när jag tvingade honom att kolla om det var rött runt dom..
Vad är det med män??... :va

Påminner om när jag var på öppet hus när min storebror gick på jordbruksgymnasium för 100 år sedan. Då fick jag som 13-åring se när 16-åriga tjejer kastrerade smågrisar, det satte nog konstiga spår i min hjärna. :)

Säger en hona som precis berövat ett försvarslöst kräk 98.4% av nöjena i livet. Resterande % utgörs av att hitta ett saftigt blad eller något annat obegripligt. Klart han undrar om han är näst...på ett eller annat sätt.

mmm... saftiga blad är inte att se ner på... :rolleyes:

Du är lite för ung. Även för mig. Dessutom har du ju din säckpipa att klämma på :rolleyes:

Så jävla ung är jag ju inte... :gnissla jag är skicklig på att klämma, och att fingra! Demonstrera?:brynad

De gillar sina bollar!?!?! :rolleyes:
Men kom igen, vad ska dom med dom till? De hänger bara där o är fula med några små krokiga hårstrån på.. Känsliga är de oxå, tål inget. Och sen hänger de bara o daskar en i .... när man har sex. Va??

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back