Singeltråden

Seså!
Nu har jag lyckats besvara något vettigt på "kan en produkt bli FÖR ergonomisk?"

Nu ska jag gå hem. Och mata en av hundarna, sen blir det en promenad. Sen ska jag ge mig på bilen. :brinnerup

Seså!
Nu har jag lyckats besvara något vettigt på "kan en produkt bli FÖR ergonomisk?"

Nu ska jag gå hem. Och mata en av hundarna, sen blir det en promenad. Sen ska jag ge mig på bilen. :brinnerup

Vad blev svaret då?
Själv tänker jag direkt att ja, när ergonomin gör att funktionen får lida så har den blivit för ergonomisk.

Jo, såklart, men tyvärr trollar jag inte fram pengar. :gnissla

Svarade på det innan, men du missade kanske det. Jag är ju fysiskt liggbar, men jag får gärna vara med på det mentalt också! :crash

Se mitt tidigare svar till Peter1980.

Det handlar om att inte försöka. Ta en öl, ha kul, träffa nån annan som har kul, känn attraktion, och bara låt det hända. Om det leder till märkligt sex i ett förråd eller äktenskap kan få bli en senare fråga. Men ta tillvara på situationerna och våga ge dig själv varje chans att njuta.

Fan vilket flyt jag har :). Har 30 min paus varje dag.
Senaste 7 arbetsdagar har jag lyckats pricka rast vid havet. Trelleborg, mossbystrand, Landskrona, några till. Och just nu rigeleje.

Nackdelen med de är väl att de är iskallt och dåligt med bikinibrudar. Just där jag står nu har rykten om sig att de ligger ofta. Oftare än i denna tråd
:hoppa

Så funderar på om det är killarna som i regel är mer kräsna/ytliga än tjejerna eller om det helt enkelt finns fler snygga tjejer än killar. ;)
Det är klart, snubbar kan ju inte va snygga. :3freak

En av dem kan ni få bild på. Den andra tror jag att jag håller för mig själv :arsele

f14ee4f4c3b711e19b0622000a1e8a4f_7.jpg

:jisses :banana

RICKEN

Hur går det med bokningen av bord på Allstars? Har du en bokning som du sen fyller på allteftersom eller väntar du tills listan är "komplett"? :va

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon