Singeltråden

Va? Sen när befinner sig brudarna på Åland? :va

Ja jag kollade upp några olika städers kill/tjej ratio och samtliga jag kollade hade fler killar än tjejer.
Då konstaterade SJP, efter nån artikel vill jag minnas, att det på Åland fanns fler tjejer än killar.

Så mysteriet är löst. Dom finns på Åland :P

Ja jag kollade upp några olika städers kill/tjej ratio och samtliga jag kollade hade fler killar än tjejer.
Då konstaterade SJP, efter nån artikel vill jag minnas, att det på Åland fanns fler tjejer än killar.

Så mysteriet är löst. Dom finns på Åland :P

Ah, jo, det kan jag tänka mig i och för sig. Mycket hästtjejer där, om inte annat! Fast många flyttar till Sverige också. :-p

Det var i någon tråd där en fråga som är omöjlig att svara på ställdes. Någon svarade då "Hur långt är ett snöre?". Ulvhamne hade ett snöre och mätte upp det till 12.6cm. Alltså är ett snöre 12.6cm.

Har inte Ulvhamne lyst med sin frånvaro på sistone?

Det var i någon tråd där en fråga som är omöjlig att svara på ställdes. Någon svarade då "Hur långt är ett snöre?". Ulvhamne hade ett snöre och mätte upp det till 12.6cm. Alltså är ett snöre 12.6cm.

Haha fantastiskt! Jag har en kompis som jobbar på en bygghandel, det ringde en kund en gång och på allvar ställde frågan "Hur mycket kostar en altan?", lite samma läge där...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon