Singeltråden

Fan här hade ju knappt hänt någonting nu på dessa 2.5 timme man varit borta på annat! Skönt! Ni är jätteduktiga :tummenupp

Ni roar er att skriva satan när jag e på jobb....och när jag gått och lagt mig börjar ni igen. Ni är onda! :mad:

när jag inte hade vart inne på en hel dag och det hade skrivits 10 sidor under den tiden hade man lite ångest över att läsa allt som skrivits.. blev en del skrolla också för att kunna hinna ikapp flödet på sista sidan :brinnerup

Men det är ju SH, så att så mycket livsviktigt kan man ju inte ha missat :hihi

Last edited:
när jag inte hade vart inne på en hel dag och det hade skrivits 10 sidor under den tiden hade man lite ångest över att läsa allt som skrivits.. blev en del skrolla också för att kunna hinna ikapp flödet på sista sidan :brinnerup

Men det är ju SH, så att så mycket livsviktigt kan man ju inte ha missat :hihi

Rookies! ;)

Jag har tråkigt och ägnar mig åt att läsa c-uppsatser och vetenskapliga rapporter. Bara för att spä på tråkigheten lite. Kan lika väl gå all in!

Vad är det här för snack? :O Här tar vi fram banbrytande idéer och delar med oss av våra mest livsviktiga kunskaper!!! SH är mer fakta än wikipedia!

Har ni inga roliga klassificeringar, kodord och liknande än då att dela med er av? Buke har ju en hel hög. :D Fast de kanske är väl bevarade hemlisar, eller vad säger de andra damerna?

Har ni inga roliga klassificeringar, kodord och liknande än då att dela med er av? Buke har ju en hel hög. :D Fast de kanske är väl bevarade hemlisar, eller vad säger de andra damerna?

Väl bevarade. ;) Här har de :fika och typ allt annat med : framför, det betyder ligga. De är inte lika avancerade som vi.

Roockie?...

Jan 2013 vs. Aug 2008 säger jag bara! :fakta
Jag har redan hunnit ha paus i några månader från detta forum 2 gånger för att man har hängt här alldeles för mycket. :7peta :tungan

Sen kan man ju inte mäta sig med Swish däremot.. men det är ju en annan femma.

Vi snackar inte så mycket i kod. Vi är hrm män. :D

Väl bevarade. ;) Här har de :fika och typ allt annat med : framför, det betyder ligga. De är inte lika avancerade som vi.

Jag såg en glimma hopp denna ytterst vanliga torsdagkväll, men det hoppet dog ju snabbt. Jag som hoppades på nya roligheter!
Men någon kan väl bjuda på en skoj, smaskig historia?

nja inte vad som, ska vara "hyfsat" nära iaf.

:Ligga? (mest frekvent använt av sh-medlemmar)
:Borra? (andra mest använt av sh-medlemmar)
:Fika? (inte lika vanligt använt)
:skeda? (har man sätt någon gång)
:nuppa? (har för mig att jag sätt också i någon tråd)

Kommer någon på något mer?

Roockie?...

Jag har redan hunnit ha paus i några månader från detta forum 2 gånger för att man har hängt här alldeles för mycket. :7peta :tungan

Missade jag nåt viktigt där 2008?

Nää, koder hade de aldrig rett ut! Tur är väl det, för skulle våra koder råka spridas kommer de aldrig koppla ändå! :tummenupp

Roockie?...

2008... Pfft! :tungan

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...