Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Hehehe. Åkte precis från Nässjö nu, kunde ha hänt nåt kul här.

Mina nyårsplaner grusade av en klantig kompis som såg till att jag inte hade sovplats i Växjö på grund av att jag råkar ha en sabeltandad tiger i ett snöre... Så istället för att chansa med ett lass packning och odjuret valde jag att åka hem istället. Har skyndat Stureplan över julen och är inte längre sugen på bratsen.

Känns lovande att man är som gjuten för den här tråden trots mina skavanker ;)

Willkommen to the tråd of kräjzy!
PS Sabeltandad tiger, låter najs, vilken sort, sån med långa eller korta morrhår? :)
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
2. Graviditeter. - kastrering

Blir inte sexet lite trist om du kastrerar din partner? Om inte jag är ute och cyklar (vilket jag kanske är, jag har inte ägnat mig åt biologi sedan högstadiet) så kastrerar man väl djur för att minska sexdriften. Om du kastrerar dem precis innan akten så kanske sexdriften finns kvar men jag tycker prestationen borde försämras av smärtan. :D
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Ja löneförhandling är lite känsligt i en relation. Man får helt enkelt nöja sej med den veckopeng man får.
Och ja en chef finns det alltid. Och det är alltid kvinnan.
Lite oklart hur det funkar i gaypar dock. Hmm får nog fråga någon.

Ja jag hoppas på att bli intelligent iaf :tungan
Jag ska plugga engelska och allmän språkvetenskap. Målet är att bli facköversättare.

Därför det var lite skämmigt att det tog sån tid att förstå Strawtown :huvet

Får skylla på sömnbrist.

Det är alltid den feminina i sådana fall. Och för låg veckopeng leder bara till uppsägning i längden. Man vill ju vara en god chef.

Språk och sånt lattjo!
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ack så avslutar vi ännu ett år, det är visst och sant och ännu mer av ålder stryk den gamla hjärnan får. Nu tar vi och tittar i almanackan ett slag för snart sitter vi här och läser in även nästa års nyårsdag.

Gott nytt år härinne önskar jag ägare av både snablar och venusbullar denna årets sista dag. :banana

Gott Nytt till dig oxå Zippen! :pannkyss
 

tkdrille

Guest
Blir inte sexet lite trist om du kastrerar din partner? Om inte jag är ute och cyklar (vilket jag kanske är, jag har inte ägnat mig åt biologi sedan högstadiet) så kastrerar man väl djur för att minska sexdriften. Om du kastrerar dem precis innan akten så kanske sexdriften finns kvar men jag tycker prestationen borde försämras av smärtan. :D

Hon är sado om hon tar fram kniven precis innan akten. Men låter hon de läka innan så lär inte sexdriften vara mindre alls för en människa. Vad jag har hört av bekanta stympade.
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag är under 30 så de måste nog vara du. Vi vet förresten inte vilken siffra i ålder du sitter på. Rätt svårt med då du gärna visar röven på bilderna har jag märkt :tungan

Jepp, that´s the plan. Kommer använda röven till att fortsätta sitta på siffran. Kniiiiiip!
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Blir inte sexet lite trist om du kastrerar din partner? Om inte jag är ute och cyklar (vilket jag kanske är, jag har inte ägnat mig åt biologi sedan högstadiet) så kastrerar man väl djur för att minska sexdriften. Om du kastrerar dem precis innan akten så kanske sexdriften finns kvar men jag tycker prestationen borde försämras av smärtan. :D

Det är väl den kontroversiella preventivmedlet?

Dessutom finns kemisk kastrering. :rolleyes:
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top