Singeltråden

Jag satt och beskådade bilderna igår. Och minnena dyker upp med dina otroligt fina ord när jag satt där och skämdes för min och moneys elaka ide mot lilla slöis som istället föll ut på mig.

Har till och med en bild på dig av nån anledning.
Vi måste ju göra om detta ordentligt där du får vara med från början :D
Äh, du bara snackar.. du hade en min av fulltständig salighet när du hade hennes lilla rumpa parkerad i ditt knä. Och så påstod du att du letade efter din plånbok.. va.
Usch, jag på bild? Obehagligt. ..

Äh, du bara snackar.. du hade en min av fulltständig salighet när du hade hennes lilla rumpa parkerad i ditt knä. Och så påstod du att du letade efter din plånbok.. va.
Usch, jag på bild? Obehagligt. ..

Haha, ja jag hade min näve på hennes höft så jag var på väg mot helt fel ficka. Vi får dit och kika om hon är kvar nu snart ett år senare.

Nä alltså jag hade ju ingen blixt men man ser att de är du iallafall. Men obehagligt kan jag inte påstå. Den ligger där i en mapp som jag inte kommer öppna på många år så jag kan sitta där på hemmet och flina åt vad du sa den kvällen till denna varelsen. Vad hon nu än var ute efter.

Jaha, då blev man ivägschasad hit av mina bukekompanjoner... Från deras singeltråd, såklart!

Jag känner iallafall igen Alleycat, HEJ PÅ DIG.
Resten av brudarna har jag ingen aning om. Men hej på er.

Och hej på er grabbar. Och SH-brudar.

Och härmed avslutar jag med att säga god natt. (Hoppas någon kan räkna ut vem jag är... Vore tråkigt annars ;) )

Jaha, då blev man ivägschasad hit av mina bukekompanjoner... Från deras singeltråd, såklart!

Och härmed avslutar jag med att säga god natt. (Hoppas någon kan räkna ut vem jag är... Vore tråkigt annars ;) )

Marie Fredriksson?
Borde kanske sova men jag kan inte. Crap.

Utslängd från Buke?

Det måste vara en bedrift. :)

Hej hej :banana

BDSM i all ära, men elhalsband känns väl nästan lite som att gå över gränsen..? Inget jag skulle vilja ha inblandat i alla fall, om jag får bestämma. :-p

Vilket snack om elhalsband.. Vi lever på 2000-talet.. En bra kvinna ska vara lite mer som USB.. Plug and play helt enkelt. :yoparty

(en mute-funktion skadar inte heller)

Utslängd från Buke?

Det måste vara en bedrift. :)

Hej hej :banana

Utslängd och utslängd, det var ett tag sen jag gick in på deras singeltråd nu faktiskt, så jag har missat er framfart där :p

Varför jag tröttnat på tråden behöver vi inte ta här heller, det är inte deras fel heller.

Vad händer ikväll då, folk?

Oh my gods. :D Det har börjat läcka kvinntimmer in på SH!:skrämd
Hehe. :) Det lär nog iofs behövas lite färskt blod i den här tråden.

Back