Tjerringen
Har klampat in igen
Ja, eller hur?
Fast man får väl ta vad man får. Bättre än ingenting antar jag.![]()
Haha, jag är ju bara här för the show, så jag har mitt på det torra, men visst, om inte så skulle man ju få offra sig på de små liven...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eller hur?
Fast man får väl ta vad man får. Bättre än ingenting antar jag.![]()
Nä det är klart, det är viktigare med whisky
Är dom små får man ta tvåUsch, nu känner jag mig som en pedofil eftersom jag hade orena tankar om dig.![]()
Kejrå, be careful...![]()

Goderafton i snyltlöken, här är full fräs ser jag, om snablar och annat intressant. En hanelefant har snabel bak också, men om den är grå kan jag omöjligen förtälja.![]()
Nämen se vem som hedrar oss med sin närvaro. Vi har spekulerat i huruvida du har ett liv på riktigt eller bara försöker lura oss att du har det...
Aja, ta nu inte i..
Aja, ta nu inte i..
Goderafton i snyltlöken, här är full fräs ser jag, om snablar och annat intressant. En hanelefant har snabel bak också, men om den är grå kan jag omöjligen förtälja.![]()

Okej. Förlåt.....
Jag tror han har ägnat dagen åt att fundera ut spetsfundigheter att skriva men det gick inget bra så han bestämde sig för att äta köttfärslimpa istället.

Mig säger du aldri förlåt till... *surar*
Ja, skulle jag tappa tvålen låter jag den ligga.![]()
Jag är inte rädd för att tappa tvålen i närheten av dig, jag har taggtråd runt arslet!
Det e bara för att du aldrig bannar mig.....och så är du så långt bort att jag inte behöver oroa mig för repressalier.
Tror du ja, skulle inte du på SH-festen?
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |