Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Den är ju billigare vid snabb affär så man kan undra hur mkt prutmån det finns, typ 97% prisreduktion borde väl vara något sånär rimligt....

Är absolut ingen problem hoj, Bilden är tagen på Elmia i våras när min polare sålde den (vi ställde ut 4st bilar och 2st motorcyklar) hojen är en föredetta banhoj, extremt välskött och orginalkåpsett har aldrig gått på bana så den är riktigt fin.
är bytt olja ca var annan månad under en längre tid och han som hade den innan min polare sparade varenda kvitto på den, servicar och reservdelar.

maskinelt sett så gick den enormt fint, inte ett tick i motorn!
finns nått litet märke efter tiden som bancykel men den ser bättre ut och är (var i påskas iallafall) i bra mkt bättre skick än många andra gammelrettor.

bara köp! enormt fin retta! :tummenupp

... bara köp! enormt fin retta! :tummenupp
Tycker ändå en mille för en årmodell 2000 är ett överpris när jag kan få en helt ny för långt under det priset och pengar över att göra mina egna modifikationer.

Eller så är det läge att korrekturläsa annonsen :7peta

Tycker ändå en mille för en årmodell 2000 är ett överpris när jag kan få en helt ny för långt under det priset och pengar över att göra mina egna modifikationer.

Eller så är det läge att korrekturläsa annonsen :7peta

varför han ha skrivit det priset förstår inte jag heller :huvet men hojen i sig är det (var det i påskas) inget fel på :tummenupp

varför han ha skrivit det priset förstår inte jag heller :huvet men hojen i sig är det (var det i påskas) inget fel på :tummenupp

Jag ser följande scenario framför mig:

- Nu jävlar säljer du hojen, annars gör jag det åt dig....
- Jaja, vafan, jag lägger väl ut den på blocket då, jag lovar...

i would buy it instantly but unfortunatley im on a cruise ship and will not be back for some time, can i send a moneygram with western union and have a courier pick up the bike?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon