Aha intressant läsning om det, mycket att ta i beaktning. dock så borde en fullstämplad servicebok som de var till de ena objektet vara ett plus. Dessutom är dom ju inte sååå billiga i jämförelse var dom bör ligga i pris till övriga på blocket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Billiga K5:an Org. + Yoshi
View attachment 373318
Dyrare K5:an med lite mer utrustning.
View attachment 373319
Sen skulle man ju vilja ha fälgarna vita med men de går ju alltid att ordna i efterhand, kanske nån här som har kontakter ?
Tycks vara en bra kille som säljer, Kan tänkas byta mot R1![]()

Det går rykten om att vissa Vaggerydsbor har börjat dras åt Österrike? Har ni något att förtälja församlingen?![]()

Madass_ är de inte dags att pimpfa hojen till nästa säsong, föreslår ett "Power Puff Pinglorna" tema. Hittade en fin bild och har för mig du var lite smått förtjust i rosa ?
View attachment 373232

Rösta på min Jönköpingsfilm!!!
http://www.facebook.com/pimpstarlif...try_id%25253D12514772%26h%3DGAQEnPwMv%26s%3D1
Den med FCR som tumnagel
Rösta på min Jönköpingsfilm!!!
http://www.facebook.com/pimpstarlif...try_id%25253D12514772%26h%3DGAQEnPwMv%26s%3D1
Den med FCR som tumnagel
Aha intressant läsning om det, mycket att ta i beaktning. dock så borde en fullstämplad servicebok som de var till de ena objektet vara ett plus. Dessutom är dom ju inte sååå billiga i jämförelse var dom bör ligga i pris till övriga på blocket.

Det får väl du svara påOh, nice one... Blir de en tripp till UK nu då ?
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT