Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nåja, jag gjorde en rätt snygg ikväll.
Träffade nån kvinna i baren, visst lite äldre men ändå söt. Hade fått sina vinglas så var nog inte det hon var ute efter. Hon hälsade med såndär panikslagen men ändå ivrig blick, och började snacka en massa irrellevant dravel och ta på mig lite lätt här å där. :tuttar

Bara efter att jag avfärdat flickstackaren och beställt min jäkla öl som det klickade; Vafan?! öppet mål ju! :dummer

Nåja, lika bra, jobb imorgon. :gnissla
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hade nog kunnat få ligga ikväll. Var tom en kille som bad om och följa med hem ikväll. Men han fick åka hem till sitt.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Hade nog kunnat få ligga ikväll. Var tom en kille som bad om och följa med hem ikväll. Men han fick åka hem till sitt.

Han fick så att säga "nobben" och fick skjuta herdestunden på framtiden.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nåja, jag gjorde en rätt snygg ikväll.
Träffade nån kvinna i baren, visst lite äldre men ändå söt. Hade fått sina vinglas så var nog inte det hon var ute efter. Hon hälsade med såndär panikslagen men ändå ivrig blick, och började snacka en massa irrellevant dravel och ta på mig lite lätt här å där. :tuttar

Bara efter att jag avfärdat flickstackaren och beställt min jäkla öl som det klickade; Vafan?! öppet mål ju! :dummer

Nåja, lika bra, jobb imorgon. :gnissla

:hihi Man kan ju inte komma till jobbet avdammad heller!
 

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Ort
eskilstuna
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Nåja, jag gjorde en rätt snygg ikväll.
Träffade nån kvinna i baren, visst lite äldre men ändå söt. Hade fått sina vinglas så var nog inte det hon var ute efter. Hon hälsade med såndär panikslagen men ändå ivrig blick, och började snacka en massa irrellevant dravel och ta på mig lite lätt här å där. :tuttar

Bara efter att jag avfärdat flickstackaren och beställt min jäkla öl som det klickade; Vafan?! öppet mål ju! :dummer

Nåja, lika bra, jobb imorgon. :gnissla

Hahha, har också råkat ut för det där en gång...på den tiden man gick till en videobutik o hyrde sina filmer, det var nått i stil med att hon var ensam ikväll och ville se rysare fast sånt är ju läskigt och man borde ju ha sällskap osv...jorå sa jag o nöp min actionfilm o drog hem....sen när jag sitter där själv i soffan så slår det mej plötsligt (hårt som fan) att tusan...det var ju som gjort för o fika :) nåja, det kanske händer igen, frågan är bara vart man ska hänga för o råka ut för det :hihi
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Hahha, har också råkat ut för det där en gång...på den tiden man gick till en videobutik o hyrde sina filmer, det var nått i stil med att hon var ensam ikväll och ville se rysare fast sånt är ju läskigt och man borde ju ha sällskap osv...jorå sa jag o nöp min actionfilm o drog hem....sen när jag sitter där själv i soffan så slår det mej plötsligt (hårt som fan) att tusan...det var ju som gjort för o fika :) nåja, det kanske händer igen, frågan är bara vart man ska hänga för o råka ut för det :hihi

En polare till mig missade ett öppet mål för en del år sedan. Eftersom jag är uppvuxen i en liten håla fick man alltid ha cahufför och åka till grannkommunen och festa.
Min polare försökte ragga på en tjej med frasen "mina polare har kört hem, kan jag få sova hos dig?". Tjejen nobbade honom. Helgen efter var vi ute igen och han träffade på samma tjej. Då sa hon "Om dina polare kör ifrån dig igen kan du sova hos mig". Han svarade "Ok tack det kan vara bra att veta" och sen festade han vidare.
I bilen hem slog det honom med full kraft och han vrålade rätt ut "NEEEEEJ FAAAAAAAAAN" Vi fattade ju inget men skrattade högt och länge när han berättade. :)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Nåja, jag gjorde en rätt snygg ikväll.
Träffade nån kvinna i baren, visst lite äldre men ändå söt. Hade fått sina vinglas så var nog inte det hon var ute efter. Hon hälsade med såndär panikslagen men ändå ivrig blick, och började snacka en massa irrellevant dravel och ta på mig lite lätt här å där. :tuttar

Bara efter att jag avfärdat flickstackaren och beställt min jäkla öl som det klickade; Vafan?! öppet mål ju! :dummer

Nåja, lika bra, jobb imorgon. :gnissla

Du skulle ha haft ett ännu öppnare mål om du hade "råkat" stöta på henne igen en kvart senare. Att lämna henne en stund, gå och snacka med sina egna polare en stund och sedan komma tillbaka flyttar genast upp dig några pinnhål som atraktiv alfa-hanne i en kvinnas ögon.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du skulle hDea haft ett ännu öppnare mål om du hade "råkat" stöta på henne igen en kvart senare. Att lämna henne en stund, gå och snacka med sina egna polare en stund och sedan komma tillbaka flyttar genast upp dig några pinnhål som atraktiv alfa-hanne i en kvinnas ögon.

Det är då man gör comeback med "joföresteneeeh, pippar fröken?".
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:hihi

Roligt att läsa era tankesätt och taktik, eller brist på taktik. :D
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Du skulle ha haft ett ännu öppnare mål om du hade "råkat" stöta på henne igen en kvart senare. Att lämna henne en stund, gå och snacka med sina egna polare en stund och sedan komma tillbaka flyttar genast upp dig några pinnhål som atraktiv alfa-hanne i en kvinnas ögon.

Eller så har hon hunnit hångla upp någon annan under tiden som inte spelade svårflörtad.
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nästan så om hon stod och gned sig mot dig och klämde dig på häcken så skulle du inte fatta!!:D
Jag brukar aldrig fatta att en tjej är intresserad förrän det är försent.
Då blir man :huvet

Men tydligen är man ju inte ensam om att vara aningslös.
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top