Bild Intressant skapelse.....

Skönt att krocka när man sitter på den där saken, lär ju få halsen avhuggen :crash

Ingen höjdare direkt för cheyen som ska sitta bakpå :gnissla en aning stickigt kanske:4skrika

Fränt

Men om de ska vara en riktig "alien-alien" så ska den ju en annan käft. Svansen och kroppen i övrigt påminner ju lite i alla fall.

Fränt

Men om de ska vara en riktig "alien-alien" så ska den ju en annan käft. Svansen och kroppen i övrigt påminner ju lite i alla fall.

Som ett riktigt stort fan av Alien-trilogin (nej, den fjärde FINNS inte...) så är detta en styggelse från den hemska avknoppningen Alien vs Predator, del 2 tom...
Något jäkla mumbo jumbo där en alien korsades med "en predator", jävla skitfilm f.ö. En av de sämre jag orkat ta mig igenom faktiskt.

Summa summarum har du helt rätt iaf. Gå dock inte och se skiten jag referera till nu bara. Se orginaltrilogin istället, DET är bra film det. Speciellt den första. :)

Jag tycker att Predator-hojen skulle passa han som brukar komma norrifrån på E4:an in mot stockholm med fladdrande läder-rock på morgnarna. Skulle göra ett maffigt intryck och mängden bilar som flyttar sig automatiskt skulle nog öka ännu mera :D Varje gång man får honom i backspegeln så undrar man om djävulen själv har tagit en lite åktur :skrämd

Här kommer en riktigt grisig skapelse :crash (ursäkta för den låga humornivån :gnissla)

pig_bike.jpg

Alla trekkies våta dröm

412600_f520.jpg

Finns hur många sköna objekt som helst på den hemsidan :banana :banana :banana

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back