Video Livsfarlig omkörning på Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.
Hahaha ja tacka fan för fb premierna.. Och vad fan ska dom med skinnkläder till? Såg du bergstenen efter vägkanten och alla träd som stod så fint i avåkningszonern??

Har kört Bogesund två gånger. Ena gången var jag ensam med mina polare, men andra gången mötte vi ett gäng som låg på omkörning av en bil i blind kurva. Tur man smekte apex lika bra som Rossi och grabbarna, annars hade nog min första repa på Bogesund blivit min sista. :D

Allvarligt, jävla idiot! Skiter i om det är nån här inne. Köra om i skymd vänsterkurva på en smal väg på känt MC stråk. :klappar

Skön kommentar dock "Ooooh jääääävlar" :)

tajt..ngn som hade brådis att komma fram helt enkelt..

dom är väl en båtklubb numer va ??

Kört där sen -82, när en kille dog på ett illegalt race ordnat av en mc-tidning.Verkar vara farligt...

Inte den bästa omkörningen...:dummer Men Lukasz, din omkörning 0,51 in i filmen hade kunnat resulterat i en lika skitnödig mötande mc eller bil. Visserligen högerkurva, men du är ändå hyfsat ute på mötande sida, aningen dold kurva med lätt krön och +120 km/h på mätarn. Ajabaja.:crash

undrar om den mannen var 18? ja, det var han säkert nytaget kk, han har ju inget moget beteende ;)

Inte den bästa omkörningen...:dummer Men Lukasz, din omkörning 0,51 in i filmen hade kunnat resulterat i en lika skitnödig mötande mc eller bil. Visserligen högerkurva, men du är ändå hyfsat ute på mötande sida, aningen dold kurva med lätt krön och +120 km/h på mätarn. Ajabaja.:crash

tänkte exakt samma sak...filmskaparen körde ju inte så värst mkt säkrare precis.

Seriöst, har inget problem med folk som kör fort men håller sig på sin sida; så sluta för helvete köra på fel sida i skymda kurvor. Det var inte bara han som körde om som körde dåligt, alla i filmen körde dåligt.

För att understryka, skiter fullständigt i farten, håll 300 om ni vill, MEN PÅ ERAN SIDA.

Han som blev omkörd hade självklart koll på att han skulle bli omkörd och höll undan så att det fanns gott om plats.

Sporthojsingenjörerna uträttar stordåd på allmän väg som vanligt.

Nästa gång frontar han en lastbil istället och då gråter hela sporthoj över att lastbilen inte räknade med att en stjärna kommer i 300 i fel fil.

whats the fuzz.... hände ju inget :confused: (möjligen 2 bruna ränder i 2 par kallsingar , men inget allvarligare,samt det fastnade knappast på film)

Hade jag bara hängt med så hade jag tvärvänt och kört efter fanskapet.Om svar uteblivit hade jag övergått till fysisk aktivitet.Det var suveränt korkat på alla fronter. :dummer

En stillbild på dödsföraren.Nummerplåten är redan skuggad i filmen.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back