mojja83
Guest
Ja vad fan gör man nu i väntan på snön och snöskoter körning? Pillar navelludd eller finns det någon annat en adrenalin junkie kan tänkas roa sig med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Sura skämt åsido, det är GRYM träning för hojkontrollen, och helt vansinnigt effektiv fysträning. Do it. Iväg till Ljunggrens motor och plocka ut något orange bara.7 oktober kan man döva abstinensen i Anderstorp.
Vi kör dessutom till mugello i pås
Du shoppar en endurohoj. Där kan man klota bäst man vill, och det blir sällan dyrt...Sura skämt åsido, det är GRYM träning för hojkontrollen, och helt vansinnigt effektiv fysträning. Do it. Iväg till Ljunggrens motor och plocka ut något orange bara.
Jag tänkte dra på mig ett återfall med en geggmoppe igen (skall få ur tummen först bara).
Är det bara jag som tycker att det är skönt att äntligen få sova hemma, inte vakna med "skjut mig"-känslan när klockan ringer innan 06 i ett regnigt Karlskoga, hänga på gymet och bara glömma det där med hoj ett tag?
Är det bara jag som tycker att det är skönt att äntligen få sova hemma, inte vakna med "skjut mig"-känslan när klockan ringer innan 06 i ett regnigt Karlskoga, hänga på gymet och bara glömma det där med hoj ett tag?
Det är en trygg miljö som man känner sig hemma i, enda skillnaden är att på sommaren skiner solen mer, den dagen den visar sig.Ja du har ju en annan ekonomi en vi andra anställda och dödligaMan åker till Spanien (eller annat valfritt varmt land) och förlänger säsongen!![]()

Meka, förbättra "brister" på hojen, lägg tid på personer i ens omgivning som annars blir lidande av all ens tid man lägger på hojkörningen, träna.
Som tur kraschade jag ej denna säsong så halva min kraschbudget går till hojen.
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |