Sketsnack/Allmänt tjöt

PROVA GAS GAS Onsdag, 12/9, kl. 15.00-19.00 MC Sport Arena, Jönköping, tel: 036-166263, Plats:Norrahammars Endurobana www.gasgas.se

Någon som ska med upp idag vid 15 tiden? :tummenupp

Ja är sugen... Slänger ett mess till dig om ja är med... Hinner ju både testa GAS GAS och sen träna efter de. :tummenupp

Aa jag jobbar ju vid 18 så jag sticker upp typ vid 15. Men de är ju onsdag idag så banan är väll inte öppen egentligen? Men det är ju aldrig fel att snikköra på någon annans hojjar;)

Ja jag drar hem och packar mina grejer nu på lunchen så smiter från jobbet tidigare för att köra... så hinner jag hem innan man ska iväg på Badminton träningen sen vid 19-tiden. Dessutom är de väl inte allt för många där vid 15-tiden så man kan testa lite :hihi

I helgen är de dags för Rännet igen, nån mer som ska dit och kika ? Ger mig själv ut på Lördagen och kollar polarna som deltar i "Öppna spåret" sen blir de väl några i motionen efter Öppet spår.

Eftersom jag inte hört nått mer från TheKid om den där betalad platsen på Rännet, samt vet inte hur logistiken kring att få ut transponder och nummer m.m. när de är reggat på Kidden, så inställer jag mig som fotograf igen i år.

I helgen är de dags för Rännet igen, nån mer som ska dit och kika ? Ger mig själv ut på Lördagen och kollar polarna som deltar i "Öppna spåret" sen blir de väl några i motionen efter Öppet spår.

Eftersom jag inte hört nått mer från TheKid om den där betalad platsen på Rännet, samt vet inte hur logistiken kring att få ut transponder och nummer m.m. när de är reggat på Kidden, så inställer jag mig som fotograf igen i år.

Antar att du ska ut och kika på Svensson? Skicka över ditt nr så hör jag av mig om jag kommer upp i ottan oxå! 0704276067

Tjena nu har jag äntligen tagit mitt mckort igår :D
så jävla gött med preimärtur igår trots mörker och regn :D
Minibullen = Prof. Kalkyl lillebror

Däcksproblemet är löst tillsvidare. Trodde jag hade gummi kvar till mån-tis men det var visst inte riktigt så bra.

När jag åkte från servicestation Hovslätt kändes det lite konstigt och trögstyrt, började även wobbla lite lätt i 200kh/h.. Blev betydligt bättre när jag fått i 0.3kg luft i fram och -1.3kg (snabb byte:hihi) bak men fortfarande märkbart trögare i kursändring än innan. Det var dock billigt och nu går det komma undan däckbyte ett bra tag till, riktigt kvalitetsgummi.:fakta Sitter nu 190/50-17 i stället för 180/55-17 som är original. Pressade på lite på väg hem och det har inte gått emot något.
En ganska tråkig dag blev till slut en bra dag, tack!:hej

Imorgon blire åka!!:wiggle

IMAG0439.jpgIMAG0437.jpg

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025