Zoidberg
*58*
Snart e stoner borta...
Han är tillbaks senast 2015 I bet you!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snart e stoner borta...
Han är tillbaks senast 2015 I bet you!![]()
För att komma vidare kan vi ju droppa vad han sa om vad, för oavsett om det var satellit- eller fabriks-duccar hade han väldigt fel. Pratade han om den japanska hojarna är det en annan femma.Ja, för det är ju en oootrooooolig skillnad mellan fabrikarna och satellitcyklarna.
Gubben gjorde sig till åtlöje, och har, med rätta, fått äta upp det (Stoner uttryckte ju det hela galant, för övrigt).
Utan tvekan är vi några stycken som uppenbarligen har svårt för varandra och det färgar oss när vi skriver våra inlägg. Så funkar det ju även i den riktigt världen, en del personer gillar man, andra inte."Ni" tillför med ert "intresse" för sporten en massa intressant till debatterna, men väx upp och ta till er av kritiken som ni får från många här på forumet, så blir era inlägg både intressantare och trådarna roligare för alla, även för er.
Haha! - näääää de e han inte, slutar 3:a i totalen nästa år efter lorre o peddo.
De som diskuteras när de gäller CRT är att de borde ta bort skiten, eller göra radikala förändringar som låter dom komma längre upp i resultatlistan.
Den exakta siffran kanske vi aldrig får men jag har läst att det var 28 st. Hur som helst är det inte så konstigt att CRT kör med relativt lätt trimmade motorer då de måste sälja dem för €15.000 st utan växellåda. Att då plöja ner en massa pengar blir ett ekonomiskt självmord.CRT teamen får använda 12 motorer. När Biaggi vann WSBK använde man 37 motorer, alltså har Aprilia CRT en nertrimmad Superbikemotor att leka med troligtvis erdet ungefär lika ut för dom andra.
37 motorer !? - ojsan hoppsan... haha sjukt.CRT teamen får använda 12 motorer. När Biaggi vann WSBK använde man 37 motorer, alltså har Aprilia CRT en nertrimmad Superbikemotor att leka med troligtvis erdet ungefär lika ut för dom andra.
Fri soppa borde vara steg ett och sedan någon typ av enhetselektronik som är närmare fabriksteamen än det skräp de har nu. I princip alla förare verkar klaga på den dåliga elektroniken och om jag förstod Edwards rätt så använder de inte samma elektronik som BMWs WSBK-team utan försöker utveckla något eget från ett Bosch-system.Kan man inte med en regeljustering se till att de får ca 30hk mer utan att de måste svida i plånboken, och lite bättre elektronik ?
Den exakta siffran kanske vi aldrig får men jag har läst att det var 28 st. Hur som helst är det inte så konstigt att CRT kör med relativt lätt trimmade motorer då de måste sälja dem för €15.000 st utan växellåda. Att då plöja ner en massa pengar blir ett ekonomiskt självmord.
OkejEnligt väl insatta och ej officiella var det 37st
Ja sätter emot ! hyndra spänn !![]()
Helt sjukt!På tal om motorförbrukning, så har jag för mig att Cralle förbrukade 50+ motorer under en säsong för Ducati i IDM. Så det är ingen helt ny företeelse.
Deal!
På tal om motorförbrukning, så har jag för mig att Cralle förbrukade 50+ motorer under en säsong för Ducati i IDM. Så det är ingen helt ny företeelse.
Colin Edwards Sågar sin CRT hoj ordentligt och verkar inte optimistisk.
My biggest problem begins at the starting line and goes until the last corner. The biggest problem is everywhere
Fast ärligt är det inte dags att han kliver av om han inte finner nöje i detta?
http://topsportracing.com/colin-edwardsbehind-the-crt-bikes-is-getting-bigger
Han säger också att han trivs jättebra med teamet och att han vill fortsätta med dem. Det är hojen han inte gillar.
Det sägs ju att Ducati under perioder i WSBK bytte motorer mellan pass för att de hade sånkortmlivslängd. Sanningshalten kan det väl vara si och så med men det var betydligt fler motorer som gick åt då än det gör nu m
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |