Han kastade ut den han körde i till publiken och fick en ny av sin fan club.Vad hände med Ianonnes hjälm?? Den var röd och gul när han gick i mål men gul och svart när han åkte in i park ferme (stavning)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han kastade ut den han körde i till publiken och fick en ny av sin fan club.Vad hände med Ianonnes hjälm?? Den var röd och gul när han gick i mål men gul och svart när han åkte in i park ferme (stavning)
Du kan se alla race i efterhand.Attans! Jag missade moto2 och kommer inte hinna se gp heller..
Min fråga är då om jag köper ett videopass på motogp.com, kan jag då se på racen i efterhand? Brukar kolla hemma på viasat men hinner som sagt inte så det får bli att köpa en ett dygnspass eller vad det nu heter men har inte köpt nåt sånt innan så tänkte fråga här om nån vet om det går att se racen efteråt också och inte bara live..
Alternativt om någon har nån länk som streamar live så jag kan kolla nu på iphonen?
Så jävla finito kan han väl inte vara?Spies måste väl ha någon form av problem med Yamahan? Eller är han helt finito?
Ur vägen, jag är fabriksförare!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning