MotoGP Mugello 2012 också en positiv tråd!

2 riktigt bra race än så länge kan ju alltid hoppas det blir iaf lite spänning i stora klassen

Attans! Jag missade moto2 och kommer inte hinna se gp heller..
Min fråga är då om jag köper ett videopass på motogp.com, kan jag då se på racen i efterhand? Brukar kolla hemma på viasat men hinner som sagt inte så det får bli att köpa en ett dygnspass eller vad det nu heter men har inte köpt nåt sånt innan så tänkte fråga här om nån vet om det går att se racen efteråt också och inte bara live..

Alternativt om någon har nån länk som streamar live så jag kan kolla nu på iphonen?

Sjukt snygg i vitt den där Grisini hojjen. :fakta

Barbera skulle ha fått Lorres depåskylt i början av året.
Han har ju kört bäst iår sedan dess. :D

Attans! Jag missade moto2 och kommer inte hinna se gp heller..
Min fråga är då om jag köper ett videopass på motogp.com, kan jag då se på racen i efterhand? Brukar kolla hemma på viasat men hinner som sagt inte så det får bli att köpa en ett dygnspass eller vad det nu heter men har inte köpt nåt sånt innan så tänkte fråga här om nån vet om det går att se racen efteråt också och inte bara live..

Alternativt om någon har nån länk som streamar live så jag kan kolla nu på iphonen?
Du kan se alla race i efterhand.
Använd den här länken så är det inga spoilers heller.
http://www.motogp.com/en/videos-nospoiler

Spies måste väl ha någon form av problem med Yamahan? Eller är han helt finito?

Den där förb---ade Stonerslyngeln!

Du hann först, Valmer... Och Nitrous...

"...Äh, jag måste ha en grogg efter det här..."

Riktigt imponerande av Lorenzo som inte hade något motstånd... Bara ökade avståndet hela tiden. Way to Go:D synd med Bradl bara:/

Sjuka sista varv! :3freak

Stoners passering måste väl ha varit lite över gränsen? :va

Lorenzo = sjuuukt inponerande
Bradl byter hoj med pedrosa
Dovi byter med spies
Hoppas hayden får nytt åk.

Imponerande av Lorenzo som mosade alla som man kunde misstänka. Pedrosa snabbaste varv men kunde inte hålla tempot uppe. Dovi solid som vanligt.
Bradls race var mycket imponerande, Hayden tycker nog inte det var lika fräsigt. Dåligt kval och försiktig start var Rossis problem men han kan köra race - som sagt.
Stoner kunde ha tagit viktiga poäng men misstag är kostsamma...puffen på Bautista var väl si så där också..
Crutchlow kommer säkert säga att han kunde ha varit på pallen idag igen om inte... Skillnaden med Dovi är att Cal snackar och Dovi tar sig upp på pallen.

För jäävligt av funktionärerna att inte hjälpa Stoner snabbare ur grusen där, ...han tappade en massa mästerskapspoäng pga det!! :fakta

Last edited:
Back