Åka-tråden!

Jag är nybliven Suzuki-ägare och hoppas på lite åkning med nya hojjen med utgångspunkt LKPG. Det ser ut att bli Skapligt väder på torsdag. Varje regnfri dag får gå till åkning nu :) är det nån som är sugen på en sväng om det är torrt?

Jag är nybliven Suzuki-ägare och hoppas på lite åkning med nya hojjen med utgångspunkt LKPG. Det ser ut att bli Skapligt väder på torsdag. Varje regnfri dag får gå till åkning nu :) är det nån som är sugen på en sväng om det är torrt?

LMS kör trafiksäkerhetsutbildning på torsdag. 16:00 - 20:00. Kan rekomenderas! Roligare får du inte ens i Thailand för 300kr!
Är det vettigt väder är jag där.. om inte är jag hemma!

LMS kör trafiksäkerhetsutbildning på torsdag. 16:00 - 20:00. Kan rekomenderas! Roligare får du inte ens i Thailand för 300kr!

På tal om LMS, de har en heldag fredag 27 juli och då har väl de flesta semester. Tänkte om vi kunde samlas några härifrån o ha kul på banan den dagen.

Be there or be square :glömdet

Edit: Såg att det skulle vara skapligt väder på söndag, några som är sugna på en repa?

Tyvärr har jag inget orginalsystem till hojen så bandagar får vänta tills jag har ordnat ett. Låter annars riktigt roligt! :)

Edit: Såg att det skulle vara skapligt väder på söndag, några som är sugna på en repa?

Det låter som en bra idè. Tid och plats?

Tyvärr har jag inget orginalsystem till hojen så bandagar får vänta tills jag har ordnat ett. Låter annars riktigt roligt! :)

Det låter som en bra idè. Tid och plats?

Bike Trollhättan har några skrotade GSXR 1000 hemma, kolla om de har något orginal avgas. :)

Tack för åkturen idag grabs riktigt kul. Fast vad sugen man blev på öl när man gick i vadstena. Så jag säger väl skål på er..:)

Tack för en riktigt rolig sväng ikväll! Hoppas att söndag blir lika kul och att vädret håller i sig till dess..

Ja tackar för dagens åktur med jätte kul. Men ett förslag bara om vi kan flytta fram åkturen på
Söndag kl 12:00 för då kan jag fan vara med asså. :yoparty

Ja tackar för dagens åktur med jätte kul. Men ett förslag bara om vi kan flytta fram åkturen på
Söndag kl 12:00 för då kan jag fan vara med asså. :yoparty

Ni som ska med söndag, skriv vilken tid ni föredrar.

Söndag McDonalds RYD 14.00 eller 12.00

1.J3lv4n Spelar ingen roll
2.Hedi 12.00
3.

Last edited:
Lördag kl 11:00 är det nån som är sugen påt?Mcdoalds ryd om vädret tillåter

Last edited:
Jag hänger gärna med imorgon, hur dags spelar ingen roll för mig!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon