Video Close Calls Compilation

Tänk att få klota i fotokurvan på Mulholland Highway... snyggt räddat! Men ibland undrar man om det inte mest är ödet som bestämmer när man väl tappat fästet?

Tänk att få klota i fotokurvan på Mulholland Highway... snyggt räddat! Men ibland undrar man om det inte mest är ödet som bestämmer när man väl tappat fästet?

Kunde inte sakt det bättre själv :) Har varit sjukt nära några gånger men då har det varit som om man har fått "Godlike isle of man" skills från ingenstans och redat upp det. Sen andra gånger har man hållt på bränna in i en gran hemma på tomten för man har råkat ge lite gas när man tog tag i handtaget.

Så man kan ju undra

Tror killen i bentlyn missförstått hur man gör en fuckyouburnout.. :dummer

Lägger de ut diesel i böjen? Flera ser ju ut att tappa fästet på samma fläck.

Tror killen i bentlyn missförstått hur man gör en fuckyouburnout.. :dummer

Vilken Bently? Jag ser bara en 300C sedan:tungan

Måste säga att den lilla bilens "drift" runt kurvan ser rätt fräck ut. Dock verkar han va över linjen och rätt nära bågen som kommer från andra hållet. Jag hade nog behövt byta kallingar om jag va killen på hoj, men sen är jag ju inte så tuff:glömdet

Vilken Bently? Jag ser bara en 300C sedan:tungan

Måste säga att den lilla bilens "drift" runt kurvan ser rätt fräck ut. Dock verkar han va över linjen och rätt nära bågen som kommer från andra hållet. Jag hade nog behövt byta kallingar om jag va killen på hoj, men sen är jag ju inte så tuff:glömdet

Chrysler, Bentley... Vad vet jag, dom där fyrkantiga lådorna är väl ingenting att ha :smasha

Märkligt att alla tappar fäste på typ samma ställe.
Sen ser det ut som om deras däck fladdrar till efter räddningen, för dåligt däcktryck?

Fy satan! snöskoter klippet vart ju nästan bajs i byxan på riktigt! Där kan man nog nästan snacka om att ha änglavakt...

Shitt... där hade de blivit brunt i kallingarna med tanke hur långt in på ens eget körfält den där pickisen var i nedre klippet... I övre klippet med 50 kalibern så holy hell, tror jag med hade lagt ner de om de varit så nära skallen att bli klippt av en rikoschett...

En till film på rikoschett-temat.

Ifall ni inte visste det. Vapen är farliga ! .....

Back