Gasturbinhoj = JETeskoj!

På lördag klockan 10.00 siktar jag på en ny provstart av gasturbinen och after-jet-grillning, är det någon som har vägarna förbi så hör av er innan så jag vet hur mycket pärsallad jag ska köpa.:tummenupp

Nu när du är ganska säker på att doningarna fungerar så borde livesändning på nätet fixas.
Ok att inte visa premiären om ett ras skulle inträffa men nu lyser Murphy med sin frånvaro och även sydlänningar vill ta del av detta fantastiska evenemang !:tummenupp
 
Hmm, ska kolla med mina datakunniga kamrater som ska komma förbi. Jag ror inte ett sånt projekt i hamn kan jag lova.:gnissla

Herr Murphy kan mycket väl dyka upp på lördag, han blir man visst aldrig riktigt fri...:)
 
Vadå, tala inte illa om Murphy.

Han får jobb utan att ens skicka in CV eller gå på anställningsinterview.
Han klagar aldrig på lönen.
Han är aldrig sjuk.
Han tar aldrig semester.
Han pensionerar sig aldrig.
Han ställer alltid upp oavsätt omständigheter.
.
.
.
.
.
Det är väl egentligen bara värdet av hans ansträngningar man möjligen kan ifrågasätta.
 
Vadå, tala inte illa om Murphy.

Han får jobb utan att ens skicka in CV eller gå på anställningsinterview.
Han klagar aldrig på lönen.
Han är aldrig sjuk.
Han tar aldrig semester.
Han pensionerar sig aldrig.
Han ställer alltid upp oavsätt omständigheter.
.
.
.
.
.
Det är väl egentligen bara värdet av hans ansträngningar man möjligen kan ifrågasätta.

Mr Murphy jobbar på konsultbolaget Björntjänst AB :glömdet
 
Hmm, ska kolla med mina datakunniga kamrater som ska komma förbi. Jag ror inte ett sånt projekt i hamn kan jag lova.:gnissla

Herr Murphy kan mycket väl dyka upp på lördag, han blir man visst aldrig riktigt fri...:)
Jamen en lite schysst film vill vi iaf se här. Det är närapå ett krav. :fakta
 
Det verkar som att vi kommer kunna fixa livestreamning av provkörningen, en polare tar med sin HD-webkamera och om det funkar borde det bli rätt bra ljud och bild då vi kör på en 10Mb fiberlina.

Ingen aning om webadress till streamningen än, titta in på hemsidan strax efter 10 imorgon förmiddag för mer info.:tummenupp
 
Uppstart Uppstart Uppstart!:banana
 
Det verkar som att vi kommer kunna fixa livestreamning av provkörningen, en polare tar med sin HD-webkamera och om det funkar borde det bli rätt bra ljud och bild då vi kör på en 10Mb fiberlina.

Om ni har teknisk möjlighet så splitta sändningen i flera kvalitéer.
Det är inte alla som sitter med 10 Mb hemma :näsblod
 
Det är på gång, håller på sota ur grillen i väntan på lite folk. Jag lägger upp länken här så fort webkameran är igång.:tummenupp
 
Det var visst lite si och så med kvaliteten på sändningen, som tur är så finns det ett par gigabyte filmmaterial så det lär nog bli film så det räcker och blir över.:)
 
bildkvaliteten var ok, det var bara lite långt mellan varje bild, den tiden jag kollade låg det på 0.9-2.7 bild/s, det blir lite ryckigt :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top