Video Full spätta i sommar.

Har kolla rullen 10 ggr nu, förstår fortfarande inte hur fan han lyckades klota där. Kan inte varit "överslag"...såg ju ut att vara långt ifrån balanspunkt, så vad fan hände???

Verkar som han gör samma misstag som jag gjort en gång i tiden, håller full gas vid växling. Fråga mig inte varför jag gjorde det, jag har inget svar. :dummer

Full spätta, det tolkar jag som en full, skjutsad brud.

Det händer ju något precis innan han slänger i andra växeln !
Ser ut som han får ett slag på bakdäcket, kanske drar över en brun, en kant i asfalten.

Ser ut som det kränger nerifrån och upp åtminstonde.

precis när olyckan sker så ser man att assfalten är typ blöt eller om det är nylagt. förmodligen hjulsläpp i kombo med att han bara har 1 hjul i backen. tycker inte det ser ut som överslag.

Wheelie control har han stängt av, man ser att den orangea lampan lyser till vänster om varvräknaren. Kanske inte var riktigt mogen för den utmaningen.
Men hey, han behöver bara köpa halva uppsättningen plast. Den höll sig på vänster sida hela tiden :)

Något händer mellan 5-6 sekunder känns som har kör över/i något då kameran/hojjen hoppar till och den hamnar lite på snedden. Jag tror att han "hoppade" till och hade rätt bra med gas dvs bakhjulet lämnade backen för någon hundradel och varvar upp rätt bra med tanke på gasen. Sen blir det lite snett och föraren klarar inte av att få ner den igen....man kan alltid spekulera :)

Rackarns vad stark beamern är, powerwheelar i 160 blås får ju min hoj att verka jätteslö :näsblod

Nä, varför tror du det Peter? DTC kommer nog vara inkopplat hela sommaren. :banana
Den här killen hade ju inte så känslig högerhand och så hade han stängt av DTC.

Peter e bara bitter för att han ska köra en sur R1 hela sommaren. Det lär regna varje gång han ska köra dessutom. Du kommer va Kingen!

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!