Yrke och båge?

joffe73

joffe73
Gick med
14 Sep 2010
Ort
Falun
Hoj
Yamaha TTR600 motard-98,ZX7R-97
Kawasaki ZX7R och Yamaha TT600R-motard.
Jobbar som teamledare på ett bokförlag.
 

DasPB

LillGreven
Gick med
16 Sep 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
en på två hjul
Är anställd som underhållsmekaniker inom kaffebranchen och kör Ducati 848 -08 (ej skenförsäkrad)
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Inte en enda fastighetsskötare??? Då blir jag den första.

29 barre, sitter bekvämt på en BT1100 Bulldog. Finns ingen anledning att skenförsäkra...
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Mkt märklig tråd det här :rolleyes: ...men jag rättar in mig i ledet:

Byggnadsingenjör, projekterar/ritar mestadels sjukhus. Kör KTM 990 Adventure -10.

Fråga: varför skriver alla hur hojen är försäkrad, helt ointressant :confused:
 

NorthBear

Förvirrad dåre
Gick med
5 Mar 2009
Ort
Sundsvall
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA
Jag är en arbetslös 24åring med en Harley Davidsson Fat bob -08, som börjar känna drag av Macrofobi (rädsla för långa väntetider). Det var gamla och visa män som sa att jag någon gång skulle växa upp och bli less på skrevraketer, och skulle införskaffa en kromsläde. Jag var ju tvungen att ta reda på om det fanns några belägg för deras påstående.

Slutsats; Åt helvette heller. En radfyra på 200hk kan inte ersättas av en tung kromsläde på 77hk. Inte går det att svänga med den utan att något tar i backen heller...

För att vara helt ärlig så är jag maskinförare, håller på att byta jobb bara :) Jag har aldrig kört skenförsäkrat heller, även om det har varit syndigt lockande emellanåt.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Supply chain coordinator är min titel. Pysslar med logistik, lagernivåer, kostnadseffektivitet, prognoser och statistik. Typ.
Blir fjärde säsongen på min gixxer tysen -06 i år :)
 

qzr

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati Multistrada 1200ST 2011
IT-konsult på större firma, kör BMW R12000GS Adventure 2011.
 

Barroz

Tvåtaktare
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia RS250 -96 | TZ250 Replica -91
Jag äger ju Comviq, det vart ju farsans basset som ni kan se på loggan han och jag som drog igång de från början. Äger även Tele2, Kinnevik investment company, just köpt Volvo och Eriksson..
Vi får inte glömma förra veckans inköp på Nyhetstidningen Metro, Äger även sedan tidigare TV3, TV5, Viasat, Rix-FM, NRJ, äger även CDON på nätet, en skit grej på nätet.

Har ungefär ett börsvärde på fem tusen miljarder....

Sen har jag även ytterligare massa bolag som ligger i NASDAQ börsen och NY Stock exchange.
I even got some placement in china, india, latin armerica, central america, east europe, russia.

Åker även runt med mina 50-60 Boing 737. Har jag för alla mina livvakter, börsmäklare o sånt vettö.


:dummer


Seriöst...

Jag säljer moped,125 och motorcykel reservdelar via nätet ut till verkstäder och privatkunder.

Kör Yamaha RD350 ifrån 87 som man renoverat själv och en XR650R från 2000 som man kör i skogen och även supermotard på sommrarna
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top