Yrke och båge?

joffe73

joffe73
Gick med
14 Sep 2010
Ort
Falun
Hoj
Yamaha TTR600 motard-98,ZX7R-97
Kawasaki ZX7R och Yamaha TT600R-motard.
Jobbar som teamledare på ett bokförlag.
 

DasPB

LillGreven
Gick med
16 Sep 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
en på två hjul
Är anställd som underhållsmekaniker inom kaffebranchen och kör Ducati 848 -08 (ej skenförsäkrad)
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Inte en enda fastighetsskötare??? Då blir jag den första.

29 barre, sitter bekvämt på en BT1100 Bulldog. Finns ingen anledning att skenförsäkra...
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Mkt märklig tråd det här :rolleyes: ...men jag rättar in mig i ledet:

Byggnadsingenjör, projekterar/ritar mestadels sjukhus. Kör KTM 990 Adventure -10.

Fråga: varför skriver alla hur hojen är försäkrad, helt ointressant :confused:
 

NorthBear

Förvirrad dåre
Gick med
5 Mar 2009
Ort
Sundsvall
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA
Jag är en arbetslös 24åring med en Harley Davidsson Fat bob -08, som börjar känna drag av Macrofobi (rädsla för långa väntetider). Det var gamla och visa män som sa att jag någon gång skulle växa upp och bli less på skrevraketer, och skulle införskaffa en kromsläde. Jag var ju tvungen att ta reda på om det fanns några belägg för deras påstående.

Slutsats; Åt helvette heller. En radfyra på 200hk kan inte ersättas av en tung kromsläde på 77hk. Inte går det att svänga med den utan att något tar i backen heller...

För att vara helt ärlig så är jag maskinförare, håller på att byta jobb bara :) Jag har aldrig kört skenförsäkrat heller, även om det har varit syndigt lockande emellanåt.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Supply chain coordinator är min titel. Pysslar med logistik, lagernivåer, kostnadseffektivitet, prognoser och statistik. Typ.