Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har dratt av min gamla tankpaad, nu sitter där ju lim kvar hur får jag det bort utan att skada lacken
Hej alla yamamänniskor![]()
Jag försöker få tag i en framfälg till en YZF R6 -03. Som jag förstår passar r6 03-05 och ev r1 98-01? Någon som har lite bättre koll
Körde på Metzler M5 förra året.
Har nu bestält två uppsätningar Dunlop Sportsmart.
Hoppas jag blir lika nöjd som du är.
Blir mest landsväg+16 dygn vid Nürburg Ring.
SMC kurs på Gelleråsen hinner jag nog med också
Måste vara ett jäkligt bra däck om det ska hålla 16 dagar på ringen![]()
Mitt Sportsmart bakdäck har klarat 6 bandagar och sammanlagt 700 mil, och än finns det mönster kvar. Det finns dock inte mycket grepp kvar i däcket, så jag tror att alla värmecyklingar på bandagarna tagit ut sin rätt.
Men 4,5 bandagar klarades utan att jag kunde känna någon försämring i fästet. Fantastiskt mycket åka för pengarna helt enkelt! I år kommer jag att köra på D211 GP till att börja med eftersom jag kommer att köra 4 dagar Gotland ring i början av säsongen och fokus kommer att ligga på banåkningen.
En fråga?
Någon som har erfarenhet om detta lilla blås. Jag gillar att den är så liten. Alla andra "system" går ju totalt sönder om man lägger hojen. Och eftersom jag 100% kör bana så kan det ju hända. Och då undrar man ju ljudmässigt?
http://viewitem.eim.ebay.se/EXHAUST...0-R6-YEAR-20082009-SMY6SO6T/110797581935/item
Någon som har lyssnat på detta?
Många R6or har ju problem med ljudnivån på bana med originalsystem och detta låter ju inte mindre...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |