Biturbo
Min går i etthundra!
Jag drack en dubbel espresso och tog en liten god bit till efter lunchen idag! 

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Eller så kan det vara så att tanterna gör vad som helst för att bli av med sina döttrar. Bara en tanke.![]()
-Låter som en stolt morsa det. 
Jag o Swish letade efter dig men utan resultat.

Bättre lycka nästa gång helt enkelt, eller så får jag ta mig en roadtrip i sommar!


Bättre lycka nästa gång helt enkelt, eller så får jag ta mig en roadtrip i sommar!

Nej, det är inga problem, jag är grym på att softa. Men som jag sa, konstiga matvanor o avskyvärd djurhållning.. obehagligt..
Var ju helt sjukt mkt folk där.. helt omöjligt att hitta nån..
varje gång jag var på nedervåningen var ni på övervåningen osv...![]()
Gräset är inte alltid grönare på andra sidan!
Äh, work with me nu här.. vi kan väl åka nån annnastans?Stanna du här i kylan och klappa dina kor så åker jag ner till värmen och käkar spare ribs eller något![]()

Vi har rätt trevligt så du är varmt välkommen..Vissa dagar funderar jag på att inställa mig i denna nobla singeltråd..
Gräset är inte alltid grönare på andra sidan!
Nädå.. den fortsätter här.. Dock siktade vi några Bad Ass Boys som man skulle kunna tänka sig att para sig med..MC-mässan i GBG är över och därmed också MC-folkets parningsäsong!?....![]()

Nädå.. den fortsätter här.. Dock siktade vi några Bad Ass Boys som man skulle kunna tänka sig att para sig med..![]()

Varför vill du para dej med en snubbe med dålig stjärt för....?? kommer då aldrig o förstå mej på qvinnorNädå.. den fortsätter här.. Dock siktade vi några Bad Ass Boys som man skulle kunna tänka sig att para sig med..![]()
Äh, work with me nu här.. vi kan väl åka nån annnastans?![]()
MC-mässan i GBG är över och därmed också MC-folkets parningsäsong!?....![]()
Förväntar mig att åtminstone några ramlar ur den här tråden efter det...
på lördag med inte mindre än 2 sporthojare... Man får inte ligga
på latsidan i det här forumet inte 






SPORTHOJSFEST - whooohoooOh nej! På lördag är det SH-fest!![]()
Förväntar mig att åtminstone några ramlar ur den här tråden efter det...
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |