Singeltråden

Nä, nu är jag trött, fredag imorrn. Då kanske jag blir rolig igen, men just nu har jag ingen lust. ;)

Ja man kan ju tro att det är hett, men jag har förstått att en del killarna här helst har en söt sak i förkläde som svankar

Vad nu en söt sak ska ha förkläde till när dom i 9 utav 10 fall inte vet hur man beter sig i ett kök. Så jag går nog hellre på den som kan sin sak.

Gah. Satte nyss igång kaffekokaren och blev mäkta förvånad när det färdiga "kaffet" såg aningens svagt ut. Tro fan det när man kör vattnet genom ett tomt melittafilter. Swishan i ett nötskal, ett perfekt exempel på hur virrig jag egentligen är!

Okey. Ett utav mina krav är ju att hon ska vara bra i köket. Kan jag stryka dej då från listan?

Om här finns någon här som liknar den här killen får ni väldigt gärna ge er till känna! :tummenupp

View attachment 350195

Hm. Så jäkla lång ifrån är man inte. Liknande frisyr, Jeans på, Mörkhåriga. Skillnaden är mest att fjollan på bilden inte har hår på bröstet som en riktig man och står insmord i olja.
Så troligtvis gillar han killar och det gör inte jag.

Hm. Så jäkla lång ifrån är man inte. Liknande frisyr, Jeans på, Mörkhåriga. Skillnaden är mest att fjollan på bilden inte har hår på bröstet som en riktig man och står insmord i olja.

Man kan vara snygg och hygienisk utan att vara homo :tummenupp

Vem fill fira en julfri julafton med mej då ??

Jag har barn...allt över 20 är tant i deras värld :D
Ja man kan ju tro att det är hett, men jag har förstått att en del killarna här helst har en söt sak i förkläde som svankar - väldigt långt ifrån oss brudar som kör själva

Skönt skrivet, milfs brukar ändå vara ett hett samtalsämne oavsett åldersgrupp det är min reflektion. :D Sedan kan jag hålla med om att vi herrar är snabba med att kräva bilder av er damer. :7peta

Skön tråd för övrigt. :tummenupp

//B

Och kör en 250? Vad maxar du ur den, 70? ;) Hehe!

En kall, torr dag i nerförsbacke, 175. ;)
Folk brukar kommentera att den ser ut som en riktig hoj när de får höra att det är en 250, men så fort jag sätter mig på så tycks den förvandlas till moppe. ;)
Jag misstänker iofs att jag får de flesta hojar att se lite mopediga ut när jag sätter mig på dem.

Okey. Ett utav mina krav är ju att hon ska vara bra i köket. Kan jag stryka dej då från listan?

Sen beror det på vad man menar med "bra" :brynad

46%20Kitchen%20Babe.jpg

Ingen i tråden vill köpa grisen i säcken. Men de flesta i tråden försöker sälja grisen i säcken.
Skitsnack!
Gick ut med nästan alla mina fördelar (glömde tjurig och snål) i min annons, och bild har jag i profilen.

Men så är jag förmodligen ärligast på SH också.

Nu har du tjatat om ditt håriga bröst länge nog. Bild, tack. ;)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back