Singeltråden

Att man bara ens lägger ut sig själv i denna tråd kan inte va speciellt bra för marknadsvärdet...
Va förväntar man sig på ett sporthojsforum???:va

:glömdet

Skojjar du eller? Om du är singel så kan jag verkligen rekomendera denna tråd. Troligtvis bättre än alla dejting sidor.

Tant får dra sig ur denna tråd, tyvärr.....
Ja eller tyvärr, ja för er men inte för mig!!!

Blev det giftemål direkt efter McD alltså???
Highscore?
Hoppas det blev kärlek vid första ögonkastet :kär

Håller med om att denna OT tråd är bättre än andra matchningssajter där det bara är falsk marknadsföring och rävspel och inte hittar man några med hjärtat på rätta stället heller, det gör man ju här GaRaNtErAt - för alla älskar väl hojen, körningen... ahhh... ljuv musik... VÅR JAG VILL HA VÅR - NUUUUUUUUUU :död

Blev det giftemål direkt efter McD alltså???
Highscore?
Hoppas det blev kärlek vid första ögonkastet :kär

Håller med om att denna OT tråd är bättre än andra matchningssajter där det bara är falsk marknadsföring och rävspel och inte hittar man några med hjärtat på rätta stället heller, det gör man ju här GaRaNtErAt - för alla älskar väl hojen, körningen... ahhh... ljuv musik... VÅR JAG VILL HA VÅR - NUUUUUUUUUU :död

Nääää ingen dejt vid Donken, solly...:confused:

Idag är din lyckodag! Husse är en önskvärd kille.
Så nu är vi nere på den lilla logistik frågan. Du bor ju långt där nere och jag i huvudstadens utkant. Lösning?
Om jag bara visste hur man bifogar en bild.... Hunden väntar med spänning.
Jag väntar med spänning på bilden. Vad väntar hunden på??

Alla är tyvärr snygga på avstånd och i ofokuserade bilder :brinnerup
Så bättre får du komma me....... Mig luraru inte så lätt ;)

Du, den bilden är inte tagen på något större avstånd utan endast på en armlängds avstånd i min säng. Så det så!! :mattias

Som om jag inte märkte det direkt?? Du pratar med en garvad människokännare så dra inte den om Rödluvan med mig hörrududu... :7peta

Tja, det var ju du som antydde att jag blev dryg. ;) för att bli det kan man ju inte alltid ha varit det. Sedan är jag ett troll, så människokänn på bäst du vill. ;)

Tja, det var ju du som antydde att jag blev dryg. ;) för att bli det kan man ju inte alltid ha varit det. Sedan är jag ett troll, så människokänn på bäst du vill. ;)

Att vara dryg är ett generellt darg hos människor (även troll) med en god ekonomi o ett ännu bättre självförtroende :D

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026