MindLess
UndraVadSkaMan
Nya KTM 690 SMC R har nu blivit verklighet å äntligen med 690cc....Vill ha!!!
http://www.ktm.com/supermoto/690-smc-r-eu/highlights.html
(Nån som vill köpa en 6 mån gammal 990SM hehe)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu när 690smc-r kommit så finns inte den vanliga 690 smc kvar på KTMs hemsida.
Hur länge tror ni det dröjer innan det kommer en helt ny 690 smc?
Nästan alla komponenter på nya 690smc-r fanns ju redan på andra ktm hojar. tex motorn som funnits i duke-r i några år.

å va ska jag köpa nu då?? Har hoppat mellan köp av 990 smt o 690 smc,n ja visst helt olika hojar men oj f,, va snygg o säkert grymt kul!! Smc-r skriker KÖP
jaha nu har jag velat ett halvår blev inte lättare NU,, Är smc/n Något att ha? saknar min gamla Husqvarna 450 smr men blir ju lite för hetsigt (varvar ju en del
. O sen ska man inte tala om servic på Motard jag bytte olje f, +olja var femte timme,, jepp kanske lite över kurs men sen gick den därefter oxå, och den nya 690 Smc-r har 1000 mils intervaller? stämmer det, Fan e ju mer mil än på min Gixxer.. Pallar man köra Till norge med en sån, har varit med min funka kannon men jag tycker inte om att köra mer än Tio mil i taget på någon hoj Tråååkigt Gäääsp.. skulle man palla med det på en 690? Det är igentligen enda orsaken som 990 smt väger över tror jag, har provat 990 Smt;n en del men inte smc,n o Bla Bla Bla,, nä måste skaffa kompisar...|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |