Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är en konstig värld.Jag fick göra militärtjänst vid 18 år på ett stridsvagnskompani där vi bla fick utbildning i hur man effektivast dödade folk fort med skjutvapen och kniv.Men jag fick inte gå på systemet och köpa sprit för detta var jag för omogen att själv kunna sköta enligt myndigheterna !?.Ministrar som förskingrar och vill att alla andra ska sköta sig och sedan skaffar ministrarna advokat som påstår att de har minsann inte gjort något fel.Vilken djävla soppa alltihop är.Nu ska de tydligen även tala om för folk att de är för dumma för att framföra en tung mc vid nuvarande åldersgräns.Tar parodin aldrig slut.![]()
Jag tycker nog innerst inne att det är ett vettigt förslag. Inte fan vad jag mogen för tung motorcykel när jag fick mitt kort vid 21, inser jag i efterhand.
// Afterburner
om jag hade varit tvungen att vänta tills 24, då va ju livsglädjen redan slut.
nej, men vem fan va det? Jag hade nog inte börjat köra hoj om jag hade varit tvungen att vänta tills 24, då va ju livsglädjen redan slut.
Tillväxten inom hojkollektivet är ju dålig nog redan, politikerna fortsätter hamra spik i kistan.
Gäller effektkravet orginaleffekt? Annars kommer det ju bara bli ännu fler "strypta" hojar på vägarna, samt fler utan körkort.
Tillväxten inom hojkollektivet är ju dålig nog redan, politikerna fortsätter hamra spik i kistan.
Är den?
"Vid årsskiftet 2009/2010 var närmare 6,7 miljoner fordon registrerade i trafik, bara i Sverige. Antalet motorcyklar har fördubblats på knappt 15 år, och under 2009 stod motorcykelkategorin för den största ökningen i antal motorcyklar i trafik, procentuellt sett."
http://www.fastbikes.se/index.php/n...679-motorcyklar-den-fordonstyp-som-oekar-mest
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |