Spamtråd M+S

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Satt du på dass när du svarade mig?

Båten höll på att båååååååååå bååååååååååååå-tuta i över 10 min.


Så här låter det,

[YOUTUBE-ID]MLsrEw4dBT0[/YOUTUBE-ID]
Haha, jag vettefan! Hängde iaf ut från fönstret innan jag svarade. Bor några hundra meter bakom kranen så det borde hörts :näsblod

Nope kollade faktiskt aldrig ut, men de var ju dimmigt så tvivlar på att jag sett något iaf.





haha kan va så. :p men de är ju inte alltid man tänker på det, händer ju titt som tätt att de tutar å har sig.
Ja, brukar tuta. Eller så dönar det jäkla tåget... Hela bron vid krokäng verkar funka som en stor resonanspinne :gnissla
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Säkerligen en av de mest ställda frågorna tillsammans med; "har du provat att borra?", men jag undrar vem som bäst, billigast och enklast fixar dragkedjan på min snart retrogamla Dajnäsjacka?
 

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
Säkerligen en av de mest ställda frågorna tillsammans med; "har du provat att borra?", men jag undrar vem som bäst, billigast och enklast fixar dragkedjan på min snart retrogamla Dajnäsjacka?

Skomakaren på Danska vägen löser det för en 182 krona. Hjälpte mig med min jacka å då snackar vi Tennesee-snake. Grymt bra.
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Har ni tänkt på att alla brudar kolla på en vid rödljusen? Brukar bli att ja står å glor när de blir grönt med! Ur ringat:tuttar:tuttar:tuttar
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Faksimil från Anjo, för bra för att inte skrivas på fler ställen. :)

Idag fyller min älskade år. Min vackraste. Min enda. Min ständiga.

Vi möttes när jag var ung. Det var en bullerbyförälskelse. Jag hade rosiga kinder och bar en tröja som min goda smak förträngt sedan länge. Mitt leende räckte till Ulan Bator. Jag hoppade av iver över att få träffas. Det sa klick direkt. Och jag visste, visste redan då att det var vi. För evigt.

Mycket har hänt. Jag har gråtit av glädje i din närhet. Du har givit mig enorm njutning, men också visat dig från din värsta sida. Jag har skrikit ut mitt vansinne när du betett dig som en idiot. Men, förlåtit i nästa sekund när du visade varför, vad du än gör, jag är din för evigt.

Kärlek. Sorg. Glädje. Vansinne. Lugna kvällar. Bultande hjärtan. Everyday is like Sunday. Lördag hela veckan. Rulla hatt. Ett glas tetravin i en grässlänt. En kopp kaffe på piazzan i Milano. Tåg, båt, bil och buss. Resor. Hemkomster. Lyckliga och olyckliga.

Vi har suttit i solen tillsammans, ibland i – jag återkommer tydligen till det – olyckliga modetrender. Vi har frusit under vintrar där vi – varje gång – tror att långkalsongfritt i minusgrader är bra. Vi har dränkts av oktobers småspiksregnande. Vi har varit nyförälskade i många, många april nu.

Vi har rest så långt tillsammans. Alltid kära. Ibland lyckliga och rusiga, ibland olyckligt bakfulla och sjuka. Alltid tillsammans.

Det finns ingen annan. Har aldrig funnits. Kommer aldrig att finnas. Jag kommer att finnas vid din sida tills jag dör. Mitt sista hjärtslag i livet kommer att slå av kärlek till dig.

Idag ska jag fira din födelsedag, min älskade. Fira att du är världens finaste, vackraste och mest galna förälskelse. En psykos som aldrig blir till förnuft – och det är jag gôrpirrigt nöjd med.

Grattis på födelsedagen, IFK Göteborg.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Någon som har numret till abe.gbg?

Går bra att skicka numret i ett sms till 0730 36 28 8 fem. Ej som kontakt (om du inte har iphone).

Har vill inte svara på sina PM :(
 
Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Har ni tänkt på att alla brudar kolla på en vid rödljusen? Brukar bli att ja står å glor när de blir grönt med! Ur ringat:tuttar:tuttar:tuttar

Mest småkillar i 10-årsåldern som har visat intresse av mina motorcyklar genom åren. Och några gamlingar som vill berätta om den gamla goda tiden när de körde Norton.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top