Dags att hetsa inför ERF Man-torpet

Jag är sugen som fan på att köra! Finns det en öppning i nåt team :)

Tjo in da ho, det drar ihop sig och snart e det dags, Jorpes skulle ha fixat teamtröjor i våras men han försäkrar att det är på g.

Faster Fredric letar efter 17 tums Gislaved Frost på blocket.

Don Q är mystiskt försvunnen...

Allt är sig likt mao :yoparty

Tjo in da ho, det drar ihop sig och snart e det dags, Jorpes skulle ha fixat teamtröjor i våras men han försäkrar att det är på g.

Faster Fredric letar efter 17 tums Gislaved Frost på blocket.

Don Q är mystiskt försvunnen...

Allt är sig likt mao :yoparty

DQ letar förtvivlat efter fart. Han reser hela jorden runt, senast sågs han på ett horhus i Riga, mumlande något om att "-Jag kom ju fort iallafall..."

teamtröjor får väl jorpes leta upp på dårhuset, den där sorten med långa armar skulle kanske vara gångbara?

man kan tro de :( och ingen som vill ha en förare till helgen heller :(

vi har en beemer till ERF'et , kommer steka med den :tummenupp

NR18 kommer gråta över alla timmar dom lagt på småländsk ingenjörskonst till ingen nytta.
Vår tyska hitlersläde ala german engineering är pålitlig och går fruktansvääärrrrt fort.

Se så, bara att lämna WO nu. Ok?

/Nitrous

vi har en beemer till ERF'et , kommer steka med den :tummenupp

NR18 kommer gråta över alla timmar dom lagt på småländsk ingenjörskonst till ingen nytta.
Vår tyska hitlersläde ala german engineering är pålitlig och går fruktansvääärrrrt fort.

Se så, bara att lämna WO nu. Ok?

/Nitrous

WO är enda chansen för er att ta en pallplats. Kom till vår box på onsdag kväll så ska fruktstundsmaffian lära er ett och annat om långlopp!

WO är enda chansen för er att ta en pallplats. Kom till vår box på onsdag kväll så ska fruktstundsmaffian lära er ett och annat om långlopp!

Jomenvisst sirru..... jag synar ditt erbjudande och förstår att ni bara är rädda för konkurrensen, ni vill få en möjlighet att vi ska avslöja några av våra hemliga vapen till Er fördel. Men icke, må bäste människa eller smålänning vinna :)

/Nitrous

Jomenvisst sirru..... jag synar ditt erbjudande och förstår att ni bara är rädda för konkurrensen, ni vill få en möjlighet att vi ska avslöja några av våra hemliga vapen till Er fördel. Men icke, må bäste människa eller smålänning vinna :)

/Nitrous

Måste än en gång påpeka att jag inte är smålänning. Den enda smålänningen i teamet är skalman, men han envisas med att prata värmländska. Jag bor i HALLAND!

Måste än en gång påpeka att jag inte är smålänning. Den enda smålänningen i teamet är skalman, men han envisas med att prata värmländska. Jag bor i HALLAND!

Haha.. men ni pratar så roligt båda två :) , du säger alltså att ni är en Halländare och en Värmlänning som emigrerat till Småland? Underbart, vilken combo :tummenupp

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025