Kriss
Ny medlem
Då har man anmält sig till Knix i Lockarp till den 3/9!!
Hoppas på bra väder!! Vilka ska dit förutom Migesson och jag??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror större delen av ROH åker upp till Anderstorp den helgen. Boka Anderstorp istället vetja?

Ska också dit om det inte skiter sig med jobb! Bokar nästa veckaVilken grupp valde du? Fungerar på om medel kanske är i slöaste laget?
![]()
Skynda på att boka in dig redan idag då det fanns bara några få platser kvar vet jag.. snackade med dem idag.![]()
Jag har aldrig kört Knix eller annan bana, men bokade in mig på snabb/medel. Det går byta grupp under dagen ändå så det spelar ingen roll egentligen.
Här har du allt du behöver!! http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5469
Såja, anmälan klar!![]()
Nu får man hoppas att sliponet inte gör för mycket väsen av sig baraKanske bör införskaffa dB-killers innan det är dags...

Såja, anmälan klar!![]()
Nu får man hoppas att sliponet inte gör för mycket väsen av sig baraKanske bör införskaffa dB-killers innan det är dags...

Skynda på att boka in dig redan idag då det fanns bara några få platser kvar vet jag.. snackade med dem idag.![]()
Jag har aldrig kört Knix eller annan bana, men bokade in mig på snabb/medel. Det går byta grupp under dagen ändå så det spelar ingen roll egentligen.
Här har du allt du behöver!! http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5469
OBS 92 dB förbipassernade så på med db-killern eller allra bäst orginalblåset
Att slänga på originalet kommer inte på fråga för det blir ett sjuhelvetes meck med tanke på mina nybörjarskills. Får bli att köpa dB-killers till veckan Mm det är ju det som är kruxetAtt slänga på originalet kommer inte på fråga för det blir ett sjuhelvetes meck med tanke på mina nybörjarskills. Får bli att köpa dB-killers till veckan
Den är dock besiktigad med sliponet på utan anmärkning, gäller samma ljudnivåer på gata som SMCs kurser?
OBS 92 dB förbipassernade så på med db-killern eller allra bäst orginalblåset
Sedan får vi ju hoppas att de som anmäler sig inte skriver fel i anmälan heller ju, tex sitt eget nr till anhörig
Pelle
skojjar du ? jag fiser högre än så
Blir inget KNIX den 3e för migHittar ingen dB-killer till systemet och kommer inte ha tid att snickra ihop en lämplig platta innan det är dags (pga. jobb).
Aja, bara ett par månader tills säsongen är tillbaka igen....![]()
bröderna nilsson har en bra db killer för 50-60 kr nått sånt, skruvas fast längst ut på blåset, ev. får du borra ett litet hål för en skruv om det inte redan finns på blåset
Han sa också att jag vart tvungen att borra om jag hittade ett passande, Hur stort är hålet?Va inne hos dom igår, men tyvärr är mitt blås för stortHan sa också att jag vart tvungen att borra om jag hittade ett passande,
Ser ut såhär![]()
Hur stort är hålet?
Jag modifierade 2 dbkillers till en glidare jag hade innan.
Man trycker in den i hålet och sedan skruvar man ut 3 skruvar som klämmer utåt inne i ljuddämparen för att hålla fast dbkillern.
Omvänd (h)julgransfot kan man säga.![]()
Helt seriöst, kör ni bara på en högre växel och håller igen lite så är det inga problem. Som Max har jag kommit upp i 90 på knixen, så det är knappast nåt megabuller..
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem