Dagens Gay-grej

Jaja då har jag gheyat till mig i onödan. :D
Men jag tror ändå man har lite bättre skydd mot solen, men man får som sagt passa sig ändå.

Gissa 3 ggr!!!!

En blomsteraffär kanske, vet inte med de hade öppet häromdan när jag köpte en bukett till min fru på vår bröllopsdag.
Mig veterligen har de flesta öppet som normala affärer,

Han frågade varför man köper blommor. Inte var. :fatta!

Last edited:
Och på frågan VARFÖR så hade jag redan lämmnat svaret själv: "för att det skulle se trevligt ut med en bukett på bordet."

Och på frågan VARFÖR så hade jag redan lämmnat svaret själv: "för att det skulle se trevligt ut med en bukett på bordet."

Du har säkert gardiner också:gaygubbe.

Min solbränna är utomordentligt vacker.
Halva ansiktet och insidan av underarmarna:hårdpåläggningmedpinnsvets.

Du har säkert gardiner också:gaygubbe.
Haha satt just och funderade på om jag faktiskt skulle skaffa gardiner till nya lyan men beslöt mig för att hoppa över det. :yoparty
Sabbar bara utsikten.
Våldsamt omanligt och gey att tänka på gardiner som singelsnubbe.. Och har man ingen mamma så blir man utan.

Skulle man mot förmodan skaffa dam som flyttar in så lär dom ändå bytas direkt (eller skaffas om inga fanns) oavsett hon gillar dom eller inte.
Det ligger i deras gener.

Har ansiktsmask på mig..

Helvete va kränkt min självkänsla é.

Haha satt just och funderade på om jag faktiskt skulle skaffa gardiner till nya lyan men beslöt mig för att hoppa över det. :yoparty
Sabbar bara utsikten.
Våldsamt omanligt och gey att tänka på gardiner som singelsnubbe.. Och har man ingen mamma så blir man utan.

För trefjärdedels evighet sedan, så arrangerade vi tjänstehunds SM på High Chapparall (hajj tjappaknallpulverskroteborall).
Inrättade kontor i konferenslokalen.
Där hade de satt upp "gardiner" genom att:
Tagit ett spermafläckat lakan.
Häftat upp det över fönstret med häftpistol.
Rivit isär det på mitten.
Häftat upp det på sidorna.
Manligt!

Sabbar bara utsikten.

Skulle man mot förmodan skaffa dam som flyttar in så lär dom ändå bytas direkt (eller skaffas om inga fanns) oavsett hon gillar dom eller inte.
Det ligger i deras gener.

Mina gener är trasiga...har inte en enda gardin uppsatt och jag flyttade in för fem år sedan ungefär...dom samlar ju bara damm.

Mina gener är trasiga...har inte en enda gardin uppsatt och jag flyttade in för fem år sedan ungefär...dom samlar ju bara damm.

Nja. Du tänker fel (otippat)

Det är inte fråga om man som tjej vill ha / inte vill ha gardiner. Flyttar man in hos en kille så byter alternativt sätter man upp nya iaf.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti