Köpings-åka

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ja tack för idag, bra runda med tanke på hur vädret var runt omkring oss:tummenupp

Jag kan inte riktigt släppa lilla killen på stora hojen vid Statoil... eller var det tvärt om:confused:
Men det var tack vare honom jag tvinga mig ut i spåret och tog 7an när jag kom hem.

Korvmeny med dubbla korvar, räksallad och mos, på det dricka...

Av att höra hur han brummade fram ljud och ord så tror jag inte alla får var hemma där..:DFör att inte snacka om "polarna" som sa åt honom 55 knyck i nerförsbacken, det borde ha gått fortare om det var det minsta lutning på backen:)
 

Kylig

Mattias
Gick med
2 Jul 2010
Ort
Arboga
Hoj
GsxR
Mig spelar det ingen roll så för min del kan vi vänta in dig till "halv kvart över - halv sju"
 

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Ort
Västerås
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
haha ändrat, kom på att de var inte träningsdag idag... kommer i tid!!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Illa...konfliktar med direkt ohemult sug efter varm sandstrand...håll gummit nedåt pojkar & flickor!

Vad gör man inte när tillfälle ges och man skickat frugan till svampskogen och ungarna på Bio, självklart en mc tur efter ha sprungit ut med hundarna:D

Kylig, Brynad, Kasken och Undertecknad for på en onsdagssväng. Köping-Odensvi, Bäppeby-Munktorp-Till Hallstahammar över Berg-Suraåsen-Ramnäs-Skultuna-Harreker och till höger ut mot Salavägen-Vad-Kumla Kyrkby-Västerås-Av i backen mot Tiilberga in mot Västerås och Go-fika vid Kajfiket:tummenupp

Vardagslyx:)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Syntes att du va lite förtjust i Kasken men förälskad efter en åktur? Sen verkar Kasken vara eftertraktad han hann ju inte mer än stanna i V-ås så kom det en tjej och kastade sig upp på hans hoj. :D

Hade det varit SGM och den "italienska" bruttan valt CBR framför Ducce hade han gråtit floder:D
 

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Ort
Västerås
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
Syntes att du va lite förtjust i Kasken men förälskad efter en åktur? Sen verkar Kasken vara eftertraktad han hann ju inte mer än stanna i V-ås så kom det en tjej och kastade sig upp på hans hoj. :D

haha.. men kärlek i första ögonkastet! vart rätt avis när bruden kommer och snor min uppmärksamhet.. LIXOM?!:brinnerup
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
..verkar bli väder imöra' - skall ut och träna lite raceväxlat är tanken. :) Någon hugad på lite skitsnack och en tur till Sultanen i Katrineflen?
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Körde en solosväng idag, men vi lär styra något imorgon om väder tillåter!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Fuck yeah! Jag tog en lugn tripp till oti, kaffe och glass just nu på statoil. Raceväxlat rockar. Vi lär imöra.

Körde med kort solosväng, kollade lite småvägar vid Valskog mot Arboga=Bumbigt..sen blev det ett säkert kort med Suraåsen tur och retur iaf:tummenupp

Vädret skall väl vara skit framöver nu:va
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top