Nyköping

Ni som åkt på Mantorp tidigare brukar ni slänga tillbaka orginaldämparen för buller nivåns skull?

Ni som åkt på Mantorp tidigare brukar ni slänga tillbaka orginaldämparen för buller nivåns skull?

Har bara kört där en gång tidigare och då var det inga problem. Jag hade inte ens db-killer i.

Jupp, nu funkar det :yoparty Skapligt "kryphål" du hittade på musiken, hehe.
Riktigt skön video du klippt ihop, du har blivit duktig på det P :tummenupp

Måste kännas konstigt, spännande och asfränt att köra på samma sträckor som Joey Dunlop, Ian Hutchinson och en massa legendarer och levande dårar kör och kört som stålsvin på :D

Ja det var en riktigt skön känsla att köra där, vägarna & landskapet är helt fantastiskt.

Första dagarna så tyckte man att alla körde som idioter och mot slutet så tyckte man att alla slöfockar skulle ta och flytta sig. Haha :D

Tack för idag. Bra väder, kanske inte till en början men det blidde ju bättre, härligt sällskap o en bana som var jäkligt härlig att köra.

Ledsen för mitt lilla tokryck på hemvägen, ville inte ha s3:an gnuggandes i röven.

Nähepp, in i duschen sen är det bara hoppa i säng o krama kudden.

Tackar stort för ett trevlig sällskap och rolig körning. Håller med tidigare talare att detta måste göras om snarast :)

Ps. Ja något jobbig S3:a ett tag.

Ja
man tackar för gott sällskap med skinnklädda män:arsele tog mig hem utan problem med en spik i däcket.detta måste vi göra om snart:tummenupp

Tackar för ikväll jag oxå, det var riktigt nice! :banana

Skönt att du tog dig hem ordentligt. skit med däcket dock. dom säger att man inte ska laga mcdäck speciellt inte på R-hoj

Tack för idag. Bra väder, kanske inte till en början men det blidde ju bättre, härligt sällskap o en bana som var jäkligt härlig att köra.

Ledsen för mitt lilla tokryck på hemvägen, ville inte ha s3:an gnuggandes i röven.

Nähepp, in i duschen sen är det bara hoppa i säng o krama kudden.

Grattis ännu en gång till första knäskrapet! Det finns förhoppningsvis med på film oxå ;)

Nu på söndag den 26/6 är det trafiksäkerhetsövning på sviestad kl08.30-15.00 kostar 600kr

Någon mer som vill åka ner?:)

Last edited:
Nu på söndag den 26/6 är det trafiksäkerhetsövning på sviestad kl08.30-15.00 kostar 600kr

Någon mer som vill åka ner?:)

Jo jag tänkte ta mig dit om vädret är ok och just nu ser det ju ut att bli så! :)

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back