Norrköping!

Lördag - check!
Ledig - check!
Torr kotte - check!
Påställd och försäkrad gathoj - check!
Körkort - check!
Mc Orvars kl 12:00! :tummenupp

Lördag - check!
Ledig - check!
Torr kotte - check!
Påställd och försäkrad gathoj - check!
Körkort - check!
Mc Orvars kl 12:00! :tummenupp

Elakt att fixa så fint väder när man har för många saker som väntar på att bli gjorda :gnissla

Men efter att varit ute och känt på det fina vädret och tittat på prognosen så går det inte att undvika, högen med saker som ska göras får växa helt enkelt.

Kommer förbi för att träffa lite trevligt folk och njuta av svenska försommaren :)

Hojtur i finväder??

Nee, när man kan stå i skuggan och bottenmåla båten och åka hem och läsa så spännande böcker som "Svensk Aktiebolagsrätt" & "Bolagskoden"!

:(

Är hemma nu...
Plånboken hämtades...:tummenupp
Vilken jävla tur att jag svarade i telefon...

Tankade på Qstar innan katrineholm 17,5 mil körda, det gick i 14,5 l i tanken. Så jag snittade 0,83 på dagens tur... törstig liten rackare...
Lilla apan....

Körde sedan över lite småvägar till Björkvik-jönåker-kvarsebo-Krokek.
Så nu tänds grillen....

En trevlig runda på släta kurviga vägar (för omväxlings skull) med mat och glass-stopp.
I helgen kör vi igen :tummenupp

2011-05-22 13.20.20.jpg Parc fermé efter målgång :7peta
2011-05-22 16.39.01.jpg Glass-stinna pösmunkar :D

Imorrn, fredag, så drar jag å ringensmekarn till Tokholm. :yoparty
Alla som avstår att bidra till statens finanser genom att jobba är hjärtligt välkomna att haka på. Ju fler desto roligare. Det kommer bli en trevlig resa genom vårt vackra landskap i lagom tempo och med fikapauser.
Vi tänkte komma iväg lite tidigare än vanligt, så vi står startberedda redan vid 11 på Mc Orvars / OK-Q8.

Vi ses imorrn :tummenupp

Imorrn, fredag, så drar jag å ringensmekarn till Tokholm. :yoparty
Alla som avstår att bidra till statens finanser genom att jobba är hjärtligt välkomna att haka på. Ju fler desto roligare. Det kommer bli en trevlig resa genom vårt vackra landskap i lagom tempo och med fikapauser.
Vi tänkte komma iväg lite tidigare än vanligt, så vi står startberedda redan vid 11 på Mc Orvars / OK-Q8.

Vi ses imorrn :tummenupp

:tummenupp

Singeltjejer är ALLTID välkommna :D

Last edited:
2 Tappra själar avverkade de kurvigaste av kurvigaste vägar upp till stockholm och tillbaka. En jävligt lyckad dag skulle jag vilja påstå.. Hä på er!

Jag är ny på hojåka i Norrköping och kan tänka mig att haka på. Måste dock vara hemma till 15.30. Vilken tid och plats är det som gäller? Vore kul att träffa lite hojfolk i Norrköping.

Jag är ny på hojåka i Norrköping och kan tänka mig att haka på. Måste dock vara hemma till 15.30. Vilken tid och plats är det som gäller? Vore kul att träffa lite hojfolk i Norrköping.

Se inlägget ovan ditt ;)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...