Trådlyftning.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Vad är det för fel på folk på SH nu förtiden. Var och varannan tråd är ju gammla lyft från 2003 eller 2007.
Är det någon tävling jag missat eller gör folk detta bara för att driva mej till vansinne?

Sluta snälla...

Ja gud, detta måste verkligen vara fruktansvärt jobbigt!!
Du har härmed vunnit första pris De Luxe i årets I-landsproblem! Diplom kommer med posten, daterat 2002.

Jasså så du är en utav dom där. Bästa merit 2003 i mars?
Å nu är du bitter för att jag påpekar att det finns effektivare trådlyftare.

Ja gud, detta måste verkligen vara fruktansvärt jobbigt!!
Du har härmed vunnit första pris De Luxe i årets I-landsproblem! Diplom kommer med posten, daterat 2002.

Förlåt! Jag glömde ju hota dej...
Hot kommer i din PM låda när du minst anar det.

Mja är ju förbjudet att starta nya trådar på samma ämne som gamla, så folk googlar ju i 30timmar innan dom vågar starta en ny ;)

Många här på internetet går sällan ut för att motionera, då det är betydligt enklare att lyfta en gammal tung tråd ibland.

30 timmar!!!
Inte konstigt google har många användare.

Nja blir inte fler användare av att dom sitter länge, men däremot tjänar google fett med reklampengar för alla sidvisningar när sh-folk försöker googla *konspiration*

:gnissla

Nja blir inte fler användare av att dom sitter länge, men däremot tjänar google fett med reklampengar för alla sidvisningar när sh-folk försöker googla *konspiration*

:gnissla

Nåja jag har börjat skicka ut hot.
Dom verkar ta skruv så jag tror att lyftandet kommer upphöra inom kort.
Tillåt mej citera ett svar
"Jag skakar"

En del gamla lyft blir man ju tvärtom glad av, ifall det lyfts någon gammal läsvärd humortråd och liknande. Där kan det rentav vara på sin plats med ett tack till trådlyftaren. Fast en del som bara lyfter trådar för lyftets skull och låtsas som om de inte hade någon aning om att det var en gammal tråd (typ som när någon startat en tråd för fem-sex år sedan och efterfrågat något och någon kommer och tipsar om det ena eller andra såhär i nutid) känns ju ganska meningslöst. Fast faktum är ju att man kan råka lyfta en tråd rätt rejält, om bara ämnet är dagsaktuellt så granskar man inte alltid datumet för senaste inlägget... Har själv "råkat" lyfta en gammal död tråd på det viset, just eftersom jag själv sökte info om ämnet.

För övrigt är jag grymt avundsjuk på TS, du måste leva ett jävligt bra liv om det här stör dig så pass mycket. Av din reaktion att döma är ju det här något av det värsta du kan tänka dig, och har man det så gott ställt att inget värre händer en om dagarna så måste man ju ha lyckats någonstans:tummenupp

Om någon bara bannar spärrmongot Frekke så är problemet borta sen.

Edit/ Om vi snackar om såna här meningslösa trådlyft av skittrådar som han tycker är skitkul att lyfta från 2003.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show