Naderi
Boys just wanna have fun.
- Gick med
- 3 Aug 2007
- Hoj
- Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Själv har jag alltid sedan barndomen haft Suzuki i hjärtat. Och det hela började faktiskt på en suzuki k50
Efterhand utvecklades sinnet o jag fastnade ännu mer för Suzuki. Speciellt GSX-R modellerna. Utseendet, Ljudet, Kvaliten mm.
Så min fråga till er alla, Vilket märke samt modell är din själsfrände? Och varför?
Har en känsla av att en hel del kommer säga R-1, inte mig emot, Tycker själv de är sjukt snygga, men det stannar där.
Motivera gärna
Efterhand utvecklades sinnet o jag fastnade ännu mer för Suzuki. Speciellt GSX-R modellerna. Utseendet, Ljudet, Kvaliten mm. Så min fråga till er alla, Vilket märke samt modell är din själsfrände? Och varför?
Har en känsla av att en hel del kommer säga R-1, inte mig emot, Tycker själv de är sjukt snygga, men det stannar där.
Motivera gärna

Möjligtvis slår denna snäppet högre
Jag hatar min egen så pass att jag knappt orkar tvätta den! Den är bara en motorcykel, inget annat än just en motorcykel, helt jefla kass är den! Min förra hoj, en SuperDuke R, hade precis allt som R1'an saknar..
Visst, de flesta skruva lossna om man inte satte extra Loctite på dom.. Hastighetsmätaren funka inte om man tvättat den.. Regplåten tappa jag på E4'an.. Den var ett helvete att hålla med k****puts osv. Men det var vi, ett par. Dock tror jag den blev lite sur på mig när jag slängde den i backen för tredje gången, då gjorde vi slut!