Bulten Onsdag 110511

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Inte mycket som blev kvar efter man granskat alla kort man tog idag. men här är iaf en. Inte det enda knäskrapet idag men iaf det ballaste.
Fler bilder kommer senare(jag fyller på kontinuerligt).

IMG_7702.jpg



IMG_7773.jpg


IMG_7695.jpg


IMG_7593.jpg


än så länge verkar det vara tjejåkarkväll på bulten tydligen...

IMG_7686.jpg


Några fler bilder

IMG_7637.jpg


IMG_7648.jpg


IMG_7664.jpg


och troligen de sista(ska granska dem igen)

IMG_7760.jpg


IMG_7674.jpg


IMG_7708.jpg


eisbaer?
IMG_7553.jpg


IMG_7597.jpg


IMG_7585.jpg


IMG_7688.jpg


IMG_7710.jpg


IMG_7714.jpg


IMG_7716.jpg


IMG_7719.jpg


IMG_7787.jpg


IMG_7796.jpg


IMG_7776.jpg


IMG_7767.jpg


IMG_7739.jpg


IMG_7725.jpg


Sådär. Det var alles från mig.
 
Last edited:
Stiligt Micke!

går emot strömmen lite och tycker att bilden på PippiT är bäst.
solljuset lyser upp det lite på nåt coolt sätt!
 
Last edited:
Fan Micke, bilden på den oranga hojen är grym.

Du använder inget nd-filter va? Eller är det för att det var mörkt (kvällsfoto) som du kan köra med stor bländare och lång slutare? Jag har velat ha den effekten dagtid med men har inte fått arslet ur o köpa filtret än.
 
Last edited:
Tack för er positiva respons.

Fan Micke, bilden på den oranga hojen är grym.

Du använder inget nd-filter va? Eller är det för att det var mörkt (kvällsfoto) som du kan köra med stor bländare och lång slutare? Jag har velat ha den effekten dagtid med men har inte fått arslet ur o köpa filtret än.

Nä inget nd-filter, endast uv. Gluggen hade jag lånat av en kompis.
 
Bild nr 2 är ju tokfin :tummenupp!! Nu får väl polaren aldrig igen sin glugg ??!!
 
Personen på Z750n bör få en medalj för extremt bra puts! :Bugar
:banana En medalj, en medalj! Det gillar jag! :Bugar

Schysst bild på z750 och mirre, jäkligt läcker nu blir hon nog glad :)
:tummenupp Japp, det blev jag! Helt klart en grymt bra bild!
Fan Micke, bilden på den oranga hojen är grym.
+1
Snälla snälla Micke, kan du pm:a mig priset i originalformat samt betalningsinstruktioner? Denna vill jag givetvis "köpa loss" i bra utskriftsformat och rama in och ge till älskade mamma. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top