Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
hahaha Räv3n då...nu ska du inte vara så neggo :P

För den som vill så är det bara att joina MC: Jönköping samåkning etc på fejan. Gruppen är öppen för alla och bara ett komplement till den här tråden :)

hahaha Räv3n då...nu ska du inte vara så neggo :P

För den som vill så är det bara att joina MC: Jönköping samåkning etc på fejan. Gruppen är öppen för alla och bara ett komplement till den här tråden :)

Jag är inne här >2 ggr/dag <2 ggr/mån på fejsbok..
Skaffade bara konto där för en tävlings skull.. :)

Inne i självförnekelsefasen av ditt FB-beroende??? :tungan

Erkänn nu, du smyger omkring som en löptik på fejjan så fort tillfälle ges! :D

Vilket härligt kaos det är uppe vid a6 nu:D

Tog hojen dit vid 17:00 för att se vad det är folk brukar prata om, det var en upplevelse :rolleyes: Var håller alla dessa " människor " hus i vanliga fall och hur går sverige runt ? Lätt att stå och döma folk men man blev mörkrädd. Vid 19:00 drog jag till Elmia och kollade burnout tävlingen. Var lite småkul.

Någon här som har erfarenhet av att sälja/köpa hoj via annat land? Har en köpare nu på min Dorsoduro, men snubben bor i London. Han säger att han fixar med frakt och allt från där jag bor och betalar in via PayPal. Någon som kan ge något tips om hur jag bör gå tillväga i ett sådant här läge eller ska man bara lägga ned den dealen (fick ett bra pris av honom)?

Någon här som har erfarenhet av att sälja/köpa hoj via annat land? Har en köpare nu på min Dorsoduro, men snubben bor i London. Han säger att han fixar med frakt och allt från där jag bor och betalar in via PayPal. Någon som kan ge något tips om hur jag bör gå tillväga i ett sådant här läge eller ska man bara lägga ned den dealen (fick ett bra pris av honom)?

Akta dig!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Back