Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Någon som börjat köra till / från jobbet ännu? Ser lite blött/halt ut på morgonen men som nu helt okej... Vill börja köra.

Jepp började köra förra veckan, man får ta de piano är ju en del (massor) med grus kvar på vissa ställen (nästan överallt) . Och igår pratade jag med en granne som jobbar på spårvägen, hon sa att de hade fått information om att man börjat lägga på bindmedel för damm på vägarna och de hade blivit varnade för att de kan vara väldigt halt precis efter.

Så kör men ta de lugnt å fint :)

Någon som börjat köra till / från jobbet ännu? Ser lite blött/halt ut på morgonen men som nu helt okej... Vill börja köra.

Hade gärna kört till jobbet både idag och igår. Tyvärr är det ju alltid så meckigt med att ta på sig full skyddsutr. för att sen bara köra 15 min och sen ta av sig allt igen. Skulle nog gå fortare att åka spårvagn och då ska jag ändå från Frölunda ut till Djävulsön via Brunnsparken :gnissla

Hade gärna kört till jobbet både idag och igår. Tyvärr är det ju alltid så meckigt med att ta på sig full skyddsutr. för att sen bara köra 15 min och sen ta av sig allt igen.

hahaha :D varför behåller du inte skyddsutrustningen på medans du jobbar, tänk om det händer nåt!!!! :brinnerup

Smhi utlovar uppehåll och en hel drös med plusgrader imorgon och toppväder i början av veckan men ingen action här ännu?

Hoppas inte att mina enorma förväntningar på denna tråd kommer att grusas?

När kör ni?

Var ute nåra timmar idag, men lyckades endast se en endaste båge. :va ...å det var när satt i bilen på väg till bågen.

Skönt att se att ni börjat rulla i Göteborg.

Jag har varit ute ett par ggr redan men här finns mest glidare just nu....är vi sporthojsåkare bekväma av oss när det gäller temperaturen?:va

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar