Coolt garage

Skönt, lär inte va överdrivet lätt att göra inbrott.
Jobbigt i sverige med 1meter snöhelvete övanför dock. Vars är det? nått jänk säkert?

Här har ni en hel bunt med riktigt bad ass garages men se till att ha några timmar över när ni väl har börjat titta så ...

http://www.luxury4play.com/automoti...ics-insane-garage-picture-thread-50-pics.html

men vafan det där räknar jag inte som garage, det är ju för fan showrooms, ett garage ska väl åtminstone innehålla minst ett verktyg, en oljefläck och ett renoveringsobjekt. finns det ett par skitiga handskar också är saken avgjord.

men vafan det där räknar jag inte som garage, det är ju för fan showrooms, ett garage ska väl åtminstone innehålla minst ett verktyg, en oljefläck och ett renoveringsobjekt. finns det ett par skitiga handskar också är saken avgjord.

Finns med ett par sånna också , titta bara vidare...

BTW. jag har varit i två av dessa garage och recondat lite bilar...

/Juha

de roliga är att när man kollar in de garagen som man bara får sådan jääävla avensjuka av all WIN som uppstår!
Men så inser man att de komiska, det är inte en enda jävel som har råd eller kanske lust/ork att köpa en koenigsegg:rolleyes:

jag menar är verkligen? bugattin så snygg framför koenigseggen?

Koenigsegg_Agera_R_02_bi-01.jpg

de roliga är att när man kollar in de garagen som man bara får sådan jääävla avensjuka av all WIN som uppstår!
Men så inser man att de komiska, det är inte en enda jävel som har råd eller kanske lust/ork att köpa en koenigsegg:rolleyes:

jag menar är verkligen? bugattin så snygg framför koenigseggen?

Må hända att bugattin inte är så snygg men är man ute efter den prisklassen skulle jag gått över lik för en Shayton Equilibrium

2011-shayton-equilibrium-rendering-front-angle-view.jpg

:Bugar

:va Man köper väl inte en supersportbil pga utseendet?

:va tänkar du så, eller tänker verkligen ALLA så?

jag menar om jag hade ett antal mille och kände
"ne fan, dessa skall spenderas på bilar"

då FAN köper jag ju inte fula bilar och har i garaget?
sedan är det smaksak heeeelt klart vad som är snyggt. En fet motor i ett fult chassi kan vara snyggt (skönheten och odjuret liknande grej)
medans andra köper ren värsting grejer (ZondaR, Ferrari FFX, Enzo,könig med flera!)

så har man en könig, kanske någon räcer ifrån 80 talet och kanske zonda R, jag menar vem fan slår den samlingen? inte en Maserati C12a, jaguar XJ220 eller ferrari F40 iaf :rolleyes:

Den börjar väl säljas redan i år? :va

Den finns väll bara på data/cad än så länge?
produktion lär bli av om någon vill investera i bygget. rätta mig om jag har fel men läste de i någon blaska....
sedan är de sloveniskt också va? hmm....vettefasen

EDIT: jo just de :tummenupp

As of now the Shayton Equilibrium only exists as a computer model and some pretty pictures. However Provoco hope to get together the funding to produce around 20 cars a year.

But before a production run is considered the company will need to get a few prototypes up and running, and that's where they could run into some problems. They've set themselves an almost impossible level of performance to achieve for a company that's never built a car before.

With the Shayton Equilibrium they're aiming for a top speed in excess of 249 mph (400 km/h), and a 0-100 km/h (62 mph) time of just 2.9 seconds. And to do that they need to effectively harness and control the power of a 1,084 horsepower V12 - which also needs to be developed. $1.38 million (€1m / £850,000) is the asking price.

It's not impossible. But it's also not very likely.
The Shayton remains a digital rendering only, but the Slovenian company is apparently toiling away at making the design a reality[/B]

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back