Bidrottninggele och annan bullshit

Man kanske skulle börja röra ihop nåt mirakelmedel och börja sälja i hälsokostaffärerna.

Sirap, lime, en skvätt vodka och resten vatten. Man kunde kalla det Royal Imerial Essence. Man kanske tom kunde blanda i några flakes bladguld. Det är ju inert, så det måste ju vara grymt bra att ha i kroppen.

Do it! det är just precis sånt skit som folk vill köpa, saker som ingen kan förklara effekten av men som har ett flashigt ologiskt namn.
Du kommer garanterat dryga ut din månadslön ett tag iaf.

Lura dom som vill bli lurade och du kommer att bli rik efter några produkter.

Kan det minska rynkor, fettma, celluliter, åderbråck, pms, blödningar osv. har du en storsäljare.

Jag vet inte varför denna tråd dyker upp plötsligt. Är det någon reklam som går nu eller så?

Royal jelly har funnits sedan 80-talet och förmodligen långt innan dess också!

det är väl klart det kan, och dessutom så har det gett mycket positiva indikationer på att kunna lösa symptom på flera outforskade (ej ännu påhittade) problemområden.

Jag ska ha 50% av företaget för min insats här btw.

Pentene pro-V med Provitamin B5 framtaget på det sköna forskningsinstitutet i Schweiz.
Superhit tills folk började tappa håret om jag inte minns fel :)

Är det inte Organics som har någon sorts fruktvax i sitt schampo?

Jag har till och med för mig att jag sett reklam för schampo med keratin som ska reparera håret. Keratin är ju det ämne som hår och naglar byggs upp av så om man lyckats lösa upp det och kan få det att binda sig med håret så kanske det skulle funka. Men funkar det verkligen?

Just skönhets och hälsobranschen känns överlusad med diverse hokus pokus. Samma sak med kosttillskott för folk som idrottar.

Om jag inte minns helt fel så åker det omkring en del syre fritt i blodet också. Hur det påverkar fetter och skit orkar jag inte ens tänka på.

Har aldrig hört om någon som har haft en sådan brist på antioxidanter att de blivit sjuka av det. Lite som med vitamintillskott. Bara onödigt.

Helt rätt syre transporteras även i löst form i blodbanan (4% vill jag minnas från fysiologilektionerna). Fast det är ett måttligt problem då det huvudsakligen är syreradikaler som skulle sköta oxidationen och de bildas i lika stor utsträckning med haembundet syre.

Jag vet inte varför denna tråd dyker upp plötsligt. Är det någon reklam som går nu eller så?

Royal jelly har funnits sedan 80-talet och förmodligen långt innan dess också!

Det är Loreal som hårdsäljer nån smet man skall kleta in sig med.

Du menar sånt som tanten kletar runt med innan de hoppar i bingen?
Tur att man har det enkeltt.. Borsta gaddarna och av med paltorna, sen är man HORISONTALklar.

Last edited:
Nej för fasen! Du har väl läst hela tråden och sett vad bidrottningsmeten används till i naturen? Du skulle lägga på dig minst dubbla kroppsvikten, leva i 200 år eller mer och bara ligga i soffan och läcka sperma hela dagarna (som man) alternativt menstruera oavbrutet som kvinna!

Nej för fasen! Du har väl läst hela tråden och sett vad bidrottningsmeten används till i naturen? Du skulle lägga på dig minst dubbla kroppsvikten, leva i 200 år eller mer och bara ligga i soffan och läcka sperma hela dagarna (som man) alternativt menstruera oavbrutet som kvinna!

DÄR sa du nåt. SPERMA är ju den självklara uppföljaren till alla dessa mumbojumboextrakt. Schampoo med valsperma, keso med valspermasmak, valsperma lotion etc.

Det där kommer garanterat att komma snart.

Häromveckan läste jag förresten att man i London numera kan köpa glass av modersmjölk. Ekologisk, av frigående kreatur naturligtvis. Jag skämtar inte, det är sant.

DÄR sa du nåt. SPERMA är ju den självklara uppföljaren till alla dessa mumbojumboextrakt. Schampoo med valsperma, keso med valspermasmak, valsperma lotion etc.

Det där kommer garanterat att komma snart.

Häromveckan läste jag förresten att man i London numera kan köpa glass av modersmjölk. Ekologisk, av frigående kreatur naturligtvis. Jag skämtar inte, det är sant.

Tummen upp!
Älgsäds-tandkräm till tyskar med dentala problem kanske?

I japan finns det ju drycker med moderkaka i, ska tydligen vara nyttigt.

Too late. Redan gjort. Har sett nåt inslag nånstans om nån hudkräm med tjursperma i för några år sedan. Det finns alltid nån som ska pynta för det när det är gratis på krogen. Finns nog en hel del grabbar som är villiga att donera...

I japan finns det ju drycker med moderkaka i, ska tydligen vara nyttigt.

Hehe, lurade en polare för några år sedan att beställa moderkaka på McDonalds :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa