Skriv-vad-du-vill-tråden

Ligger i sängen på Sheraton Batumi, utsikt över Svarta Havet och de snöklädda bergen, livet e hårt i missionen.

Snart blire massage.....

Antar att man är lite skadad om man går igång på att sätta upp en Small Business Server här hemma under pappaledigheten... :D
Snart har vi en itmiljö här hemma i stil med många företag. :)

Antar att man är lite skadad om man går igång på att sätta upp en Small Business Server här hemma under pappaledigheten... :D
Snart har vi en itmiljö här hemma i stil med många företag. :)

donera lite my way istället :)

Exakt. Extra semester är också värt en del ;)

jepp...med dom 6 st fridagarna jag har så ligger jag fn på 9 v sem/år...8 utan fridagar..

det är fan inte illa...

Last edited:
jepp...med dom 6 st fridagarna jag har så ligger jag fn på 9 v sem/år...8 utan fridagar..
det är fan inte illa...

Gah dela med dig! Eller lär mig åtminstonde knepen för att förhandla fram så mkt semester!:Bugar

Gah dela med dig! Eller lär mig åtminstonde knepen för att förhandla fram så mkt semester!:Bugar

bara förhandla :fakta

tycket det e nra kul, min chef är amerikan sitter i LA..mina kollegor där har max 3v...
lite kul är det att skicka in sem planeringen..tar 6 v sammanhängande plus pappa ledigheten i juli-aug..:D
ett fenomen dom heller inte har..

Närmast till hands ligger en zx10r eller gixxer1000. Årmodell typ 04-05. Lite tunt på Blocket just nu, men tids nog ( inom ett par veckor) så smäller det till och jag är med hoj igen.:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back