Nyköping

Gott Nytt på er här i Nyköpings tråden och självklart ett gott nytt till alla andra här på Sporthoj oxå!:yoparty

Tjena på er alla. Nu börjar man att tröttna på all snö. Nu vill man komma igång med
hoj åkat igen. Vi hörs och syns.

Skoja inte att suget finns. Fick mina nya däck idag också, det hade ingen positiv effekt på mindre längtan...

Vart i Nyköping hittar man TEMA krogen, hur tar man sig lättast dit om man kommer
E4:an söderifrån?

Damen vann biljetter på Bandit Rock till plan three som lirar där ikväll, någon mer som tänkt ta sig dit?

http://www.youtube.com/watch?v=l6sJmDAV1Fk

det ligger ju industriområdet "som går "under" E4an mellan Mc-donalds och sjukhusavfarten.
Sjukhusavfarten är nog närmast, den EFTER mcdonalds-avfarten söder ifrån.
När du kör av motorvägen åker du vänster in mot stan, förbi sjukhuset, sen är det första höger i rondellen, sen kör du tills du kommer ut till industriområdet så är det på vänster sida...

Är det inte på tiden att det blir lite varmare ute nu och att den här ... snön tar och smälter snart!? Jag är trött på att gå ner och sitt på hojen i garaget nu.

Är det inte på tiden att det blir lite varmare ute nu och att den här ... snön tar och smälter snart!? Jag är trött på att gå ner och sitt på hojen i garaget nu.[/QUOTE
Med andra ord. Jag börjar att hata snön och kylan. Skaffa nyss nyttt
bakdäck. Vill ut och köra jag med. Vi hörs och syns snart kan man ju
hoppas på.

Våren står på tröskeln...

Hej alla vänner!

Hoppas att ni alla mår bra! Idag kändes det verkligen som om våren knackar på dörren, solen sken och snön droppade ifrån taket! :tummenupp

Längtar så efter första hojsvängen! Ska väl inte dröja allt för länge nu hoppas vi!

Ha det gott! Hoppas ni alla mår bra! :)

Kram Maria

Hej alla vänner!

Hoppas att ni alla mår bra! Idag kändes det verkligen som om våren knackar på dörren, solen sken och snön droppade ifrån taket! :tummenupp

Längtar så efter första hojsvängen! Ska väl inte dröja allt för länge nu hoppas vi!

Ha det gott! Hoppas ni alla mår bra! :)

Kram Maria

Det var en bra dag, om det ändå kunde fortsätta i den här takten så borde det dröjja kanske 3-4 veckor till första åket för 2011:tummenupp

Det var en bra dag, om det ändå kunde fortsätta i den här takten så borde det dröjja kanske 3-4 veckor till första åket för 2011:tummenupp

Jag o en kompis hade vår första körlektion 1:a April förra året, och av någon anledning blev jag indragen i att "vi måste ut innan den 1:a April...." Så, mera sol åt folket.

Jag o en kompis hade vår första körlektion 1:a April förra året, och av någon anledning blev jag indragen i att "vi måste ut innan den 1:a April...." Så, mera sol åt folket.

Nåja, jag sa faktiskt senast 1:a april... ;)
Men ja, mer sol åt folket. Idag är d ju riktigt nice, fortsätt så!

Hej folket. Vet ni om Tejby fortfarande håller på att bänkar hojjar?
Var där för något år sedan med gott resultat och har lyckats klämma dit Powercommander på hojjen som måste justeras?

MvH

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...