bullysmile
Killing time? time kills you!
Bojkottade skiten för länge sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så nära sanningen man kan komma... Gäller ju Ganska mycket annat också kan man ju säga.. gold farmers i world of warcraft till ex![]()
Jo men att stå i 10 timmar är ju hemskt jobbigt, prata med lite folk.
Kom tillbax när du last och lossat 20 30 ton om dan för hand, slitit med tunga burar och pallar på snötäckta kullerstensgator i Sthlm. och kört ca 40 50 mil, nattetid, och speciellt vintertid, och jobbat i 12 16 timmar
Seriöst är du så dum så att du tar ett provisions jobb, och tror på va dom säger, så får du fan i mig skylla dig själv om du kollapsar och hamnar på sjukhuset. Man måste väl ha lite koll på hur saker å ting fungerar. Skulle hellre ta ett städ jobb än ett provisions jobb...
Och dina arbetsförhållanden rättfärdigar hur de anställda på TPH har det? Skulle du själv jobbat 250h i månaden där du bara får skit för 50kr/h?
Sen visst att många är dumma att stanna kvar är en annan fråga...
Jag jobbar själv långa pass. 12h natt i butik utan någon lunch/rast. Men jag har inget att klaga på. Kan inte bli mycket bättre när man just klivit av efter 4 nätters arbete och har en vecka ledigt...![]()
Skulle inte änns ta ett provisions jobb... att jobba 250h i månan och få 50kr/h är rent ut sagt idiotiskt, och är du så dum så att du gör det, tjaaa skyll dig själv, för att gå och tro att du ska bli nått inom företaget och tjäna 275000 i månan eller tjäna en normal lön, glöm det.. För när du är utbänd överkörd, tar dom in nästa gäng, och gör lika dant. Men som sagt va vilka äre som tar såna här jobb, antagligen folk som inte har en vettig utbildning eller folk som inte har en utbildning alls... istället för att tro på guld och gröna skogar och snabba cash, sök dig till en arbetsmarknad där det finns jobb och skaffa dig en utbildning...
Skulle inte änns ta ett provisions jobb... att jobba 250h i månan och få 50kr/h är rent ut sagt idiotiskt, och är du så dum så att du gör det, tjaaa skyll dig själv, för att gå och tro att du ska bli nått inom företaget och tjäna 275000 i månan eller tjäna en normal lön, glöm det.. För när du är utbänd överkörd, tar dom in nästa gäng, och gör lika dant. Men som sagt va vilka äre som tar såna här jobb, antagligen folk som inte har en vettig utbildning eller folk som inte har en utbildning alls... istället för att tro på guld och gröna skogar och snabba cash, sök dig till en arbetsmarknad där det finns jobb och skaffa dig en utbildning...
Smarta tips! varför inte lyssna dina egna råd och ta sig en funderare när man gnäller så pass som du gör.
Att du inte har driv, motivation och förmåga att göra något bra av en sån tjänst är bara ett bevis på din oförmåga.
Jag kan inte för hur det ser ut idag, men du dömer rakt av så jag kan svara för det ändå.
De flesta av de som jobbade under min tid i det där, är idag akademiker, höginkomsttagare och anser att tiden med eventsälj var jäkligt givande.
Att du inte har driv, motivation och förmåga att göra något bra av en sån tjänst är bara ett bevis på din oförmåga.
Givetvis finns en stor skara som tar dessa jobb för att det är det enda de får, och de säljer dåligt, tjänar dåligt och gnäller på internet efteråt. Vi andra hade the time of our life och tjänade helt ok för att festa sig runt Sverige några varv!
Jag kan inte för hur det ser ut idag, men du dömer rakt av så jag kan svara för det ändå.
De flesta av de som jobbade under min tid i det där, är idag akademiker, höginkomsttagare och anser att tiden med eventsälj var jäkligt givande.
Givetvis finns en stor skara som tar dessa jobb för att det är det enda de får, och de säljer dåligt, tjänar dåligt och gnäller på internet efteråt. Vi andra hade the time of our life och tjänade helt ok för att festa sig runt Sverige några varv!
hur länge sen va det då ? 5 10 år sen, då det fanns en marknad ??
Min tjänst, är att köra lastbil, kan inte göra så mycket med den saken.
Jobb finns det om man vill jobba så äre, bara man är villig till att utbilda sig till rätt sak så finns det jobb, men folk är för petiga med va dom vill göra, och hur mycket pengar dom vill tjäna....
jag gissar att du var en av dom sk teamleader som var drivande el ??
det är ju ett klockrent slit och släng system det är det inget snack om.
Jag har 2 kompisar som jobbat där, både gick in i väggen, jag har personligen sett alla dessa sk peppar sms som deras teamleader skickat..hade jag fått dessa hade jag nog hamnat bakom galler..djävla idioter..
Som du stavar är jag impad att du har fått jobb överhuvudtaget......
Det har väl aldrig nämnts vad de tjänade per sälj?
Så du har ju egentligen ingen aning (inte jag heller).
Alltså helt ärligt.
När jag såg SMSet "Slå mig hårt som fan så jag fattar någonting" liknande från chefen. Jag skulle fan ta och dra till chefen och spöa upp aset ordentligt om jag varit med om samma sak.
Men frågan är. Är det bättre att gå arbetslös?![]()
Problemet är nog inte att de har så mkt sämre provis än vad vi hade. Problemet är att de (de allihop som står på stan) har blivit för många så att fok ledsnat på konceptet och är kategoriskt emot, oavsett hur bra erbjudandet egentigen är.
I know, jag är en av dem!
Har överhuvudtaget inte fattat vilka som tecknar abonnemang sådär spontant på gatan?
Jag tycker att dom anställda får skylla sig själva till stor del.
Så omöjligt är det inte att få jobb om man ligger i lite.
Dock gjorde Ph givetvis fel också...

Eller vem som köper en telefon med abonnem...*host* på avbetalning över huvud taget.![]()

|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!