Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Fast nu tycker jag du är lite neggo här..
Klart flickstackarn ska få göra som hon vill...
Bagdad är ju faktiskt "lugnt"..
Dom norra regionerna kanske inte är fullt lika kul men nu sa hon bagdad..
(Och det innebär alltså att hon inte får passera stadsgränsen... :hihi

åååå trodde aldrig att jag skulle ta det som en komplimang att bli kallad flickstackarn.......

Och jag har en känsla av att security e liite tajtare där än här i Zuggan....
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
åååå trodde aldrig att jag skulle ta det som en komplimang att bli kallad flickstackarn.......

Och jag har en känsla av att security e liite tajtare där än här i Zuggan....

Misstänkte att du skulle uppskatta det... :flirtflirt
:hihi

Jo den lär nog vara det va...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det var INTE roligt att få med sig en bil hem från jobbet, när det snöade en halvmeter i fredags, grannarna har använt min parkeringsplats som avstjälpning av SIN snö och det är 20 minusgrader ute. :mad:

(Vad jag gnäller. Jäkla i-landsproblem. Jag trodde den skulle följa med mig hem 1 mars... :rolleyes:)
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Det var INTE roligt att få med sig en bil hem från jobbet, när det snöade en halvmeter i fredags, grannarna har använt min parkeringsplats som avstjälpning av SIN snö och det är 20 minusgrader ute. :mad:

(Vad jag gnäller. Jäkla i-landsproblem. Jag trodde den skulle följa med mig hem 1 mars... :rolleyes:)

Typiskt!!
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
underbart..sommarvärme...bara -18 ute...vi går åt rätt håll..:rofl :rofl
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Det var INTE roligt att få med sig en bil hem från jobbet, när det snöade en halvmeter i fredags, grannarna har använt min parkeringsplats som avstjälpning av SIN snö och det är 20 minusgrader ute. :mad:

(Vad jag gnäller. Jäkla i-landsproblem. Jag trodde den skulle följa med mig hem 1 mars... :rolleyes:)

Muhahahahahahaha, tack för den, nu kan sitta hemma och VAB:a med grabben hela dagen utan att det blir tråkigt :D

Synd om fröken i sin fina chefsposition att dom tvingar på henne en direktörsvagn och sedan inte anställer en arbetare från pöbelklassen att tvätta, serva, underhålla, tanka och annat livsviktigt :rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Muhahahahahahaha, tack för den, nu kan sitta hemma och VAB:a med grabben hela dagen utan att det blir tråkigt :D

Synd om fröken i sin fina chefsposition att dom tvingar på henne en direktörsvagn och sedan inte anställer en arbetare från pöbelklassen att tvätta, serva, underhålla, tanka och annat livsviktigt :rolleyes:
:kulspruta Statsanställda slavarbetare skola icke vara så stora i käften. :6surkart

Dessutom kunde/fick jag minsann inte välja bil själv och det är ett jävla slagskepp som kostar en halv förmögenhet att köra. :mad:

För övrigt har hyresvärden varit där och plogat nu. :D Jag bad snällt och vänligt om hjälp. :tuttar

(dessutom kan jag tala om att jag inte kommer att ha råd att ha kvar biljäveln för jag kommer att få inte bara min första, utan FLERA fortkörningsböter inom VÄLDIGT kort tid! :huvet)
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
:kulspruta Statsanställda slavarbetare skola icke vara så stora i käften. :6surkart

Dessutom kunde/fick jag minsann inte välja bil själv och det är ett jävla slagskepp som kostar en halv förmögenhet att köra. :mad:

För övrigt har hyresvärden varit där och plogat nu. :D Jag bad snällt och vänligt om hjälp. :tuttar

(dessutom kan jag tala om att jag inte kommer att ha råd att ha kvar biljäveln för jag kommer att få inte bara min första, utan FLERA fortkörningsböter inom VÄLDIGT kort tid! :huvet)

Privatanställda får... :hihi

Fick du inte välja leasingbil??
Vaffaen har du för avtal... Klart man får göra det..
Du får ju styra upp träsket fattaru väl..

ett litet tips ang. det där med fortkörningsböterna..
Jag förstår att det är ovanligt att åka fiiiinbil och att det känns som om
det går 50 när man kör 170 men som ett förslag..
Den där mätaren du har framför dig.. Om det står 50 på skylten på vägen så ska nålen peka på femtio också.. Inte över mer än 10% och inte under en mm... NÅGONSIN! :hihi

Förövrigt så har väl snutte satt hög prio på att få in extra pengar till kassan så dom skulle väl köra "rassior" i hela sthlm under hela våren..
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
:kulspruta Statsanställda slavarbetare skola icke vara så stora i käften. :6surkart

Dessutom kunde/fick jag minsann inte välja bil själv och det är ett jävla slagskepp som kostar en halv förmögenhet att köra. :mad:

För övrigt har hyresvärden varit där och plogat nu. :D Jag bad snällt och vänligt om hjälp. :tuttar

(dessutom kan jag tala om att jag inte kommer att ha råd att ha kvar biljäveln för jag kommer att få inte bara min första, utan FLERA fortkörningsböter inom VÄLDIGT kort tid! :huvet)

Hahahaha, vad är det för jävla direktörsvagn du får dras med nu????
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Privatanställda får... :hihi

Fick du inte välja leasingbil??
Vaffaen har du för avtal... Klart man får göra det..
Du får ju styra upp träsket fattaru väl..

Jabaraskoja... :rolleyes:
Njae, nu blev det så här eftersom företaget köper bilarna själva och en av mina kollegor slutade ett år innan avtalet på bilen gick ut. Så, jag fick överta kontraktet.

Egentligen inte ett skit synd om mig, det är en fin bil. Egentligen. Jag bara gnäller. DaFris tycker att det är underhållande, det lilla livet. :arsele

Hahahaha, vad är det för jävla direktörsvagn du får dras med nu????

En SAAB 9-5 av förra generationen (2009)!!! Med långt jävla fisförnämt jättenamnbeteckningtjosanhejsan. :gnissla

(och i ärlighetens namn nästan exakt en så'n jag själv höll på att välja 2007, men det var ingen säljare som tyckte att jag hade tillräckligt mycket pengar för att handla där = akta sig för Saabhandlare i norra Sthlm typ. Om du inte har kostym förstås. *s*)
Men fort går den! :banana
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jabaraskoja... :rolleyes:
Njae, nu blev det så här eftersom företaget köper bilarna själva och en av mina kollegor slutade ett år innan avtalet på bilen gick ut. Så, jag fick överta kontraktet.

Egentligen inte ett skit synd om mig, det är en fin bil. Egentligen. Jag bara gnäller. DaFris tycker att det är underhållande, det lilla livet. :arsele



En SAAB 9-5 av förra generationen (2009)!!! Med långt jävla fisförnämt jättenamnbeteckningtjosanhejsan. :gnissla

(och i ärlighetens namn nästan exakt en så'n jag själv höll på att välja 2007, men det var ingen säljare som tyckte att jag hade tillräckligt mycket pengar för att handla där = akta sig för Saabhandlare i norra Sthlm typ. Om du inte har kostym förstås. *s*)
Men fort går den! :banana

Men saab är väl ingen direktörsbil heller..
Det är ju en såssebil juh! Direktörsbilar heter Ådi, Merca och BMW i förnamn.. Då får ju helt klart styra upp det där.. Kan ju inte vara nästandirre och åka ryskmaffiabil heller...

Det är ju dock skojsigt när dom har sådär långa namn för det
verkar hänga ihop med farten..
Om du kapar lite i namnet, tror du det går bättre att inte få böter då?? :hihi

DaFris gillar allt som går emot dig.. I sann SH anda... :D :D :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Men saab är väl ingen direktörsbil heller..
Det är ju en såssebil juh! Direktörsbilar heter Ådi, Merca och BMW i förnamn.. Då får ju helt klart styra upp det där.. Kan ju inte vara nästandirre och åka ryskmaffiabil heller...

Det är ju dock skojsigt när dom har sådär långa namn för det
verkar hänga ihop med farten..
Om du kapar lite i namnet, tror du det går bättre att inte få böter då?? :hihi

DaFris gillar allt som går emot dig.. I sann SH anda... :D :D :D
Det är bara den där statsanställda som TROR att jag är nästandirre, jag är lågavlönad slav jag också. :mattias

Jag köper argumentet, långa namn = svårt att köra långsamt. :rofl
 
Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Men saab är väl ingen direktörsbil heller..
Det är ju en såssebil juh! Direktörsbilar heter Ådi, Merca och BMW i förnamn.. Då får ju helt klart styra upp det där.. Kan ju inte vara nästandirre och åka ryskmaffiabil heller...

Det är ju dock skojsigt när dom har sådär långa namn för det
verkar hänga ihop med farten..
Om du kapar lite i namnet, tror du det går bättre att inte få böter då?? :hihi

DaFris gillar allt som går emot dig.. I sann SH anda... :D :D :D

Precis, jag såg oxå en fet BMW eller en Merca framför mig.... en sån där Spyker är ju inget att gnälla över, fröken får ge fasen i att ha blyfot bara så blir den både billigare och hälsosammare för kortet.

Klart man trivs med Yashas så kallade motgångar, det brukar ju vara i denna typen..... "min nya feta gratisbil kostar soppa, den går för fort, jag vet inte vilken av Ducatis svindyra modeller jag ska välja, det är hajar där jag vill semsestra så jag tvingas åka till fyra andra ställen som kompensation, va måste jag jobba för min direktörslön mm mm mm "

.. ja, du förstår poängen :D

Det är bara den där statsanställda som TROR att jag är nästandirre, jag är lågavlönad slav jag också. :mattias

Expert, unik kompetens, nästandirre...... det kan heta mycket men lågavlönad slav går jag INTE på :tungan
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ska man inte lägga ihop skyltarna på båda sidor av vägen? :va

där är nu bara har två hjul på ditt fordon... Man kan även ta hastigheten gånger pi.. :hihi
Har du fyra så får man bara gå efter en skylt.. och endast gångra med 1.1..

Precis, jag såg oxå en fet BMW eller en Merca framför mig.... en sån där Spyker är ju inget att gnälla över, fröken får ge fasen i att ha blyfot bara så blir den både billigare och hälsosammare för kortet.

Klart man trivs med Yashas så kallade motgångar, det brukar ju vara i denna typen..... "min nya feta gratisbil kostar soppa, den går för fort, jag vet inte vilken av Ducatis svindyra modeller jag ska välja, det är hajar där jag vill semsestra så jag tvingas åka till fyra andra ställen som kompensation, va måste jag jobba för min direktörslön mm mm mm "

.. ja, du förstår poängen :D



Expert, unik kompetens, nästandirre...... det kan heta mycket men lågavlönad slav går jag INTE på :tungan

Ja det är inget lätt liv hon lever..
Det värsta är att det låter lite som mitt liv.. :huvet
(5 veckors semester på fredag)

Neeeeh.. Jag köper inte heller varken lågavlönad eller slav..
eller ja.. Det sistnämnda möjligtvis men jag är lite osäker på om
det verkligen är Yasha som är slaven.. Möjligtvis i vissa avklädda situationer... :whip

:hihi
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top