Beach 2011

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...jag testade beachformen på Gran Canaria över jul, och klarat' med nöd och näppe, så träningen lär trappas upp!

VAR ÄR NI? Måndagar och onsdagar är det högkvalitetsträning i Kolbäck - MSK Hammaren bjuder in till stenhård fys, helt gratis.
Hittills har Korven varit med, även Gabby har kört ett tag när batteriet i nallen tagit slut. :öppetmål

Det ryktas att 2,5:an på bear-island är plogad/grusad - tänkte nästan ge mig på en liten löprunda efter jobbet på fredag, så man förtjänar ett glas rött till maten...vilka vågar?

KÖR nu, tjockisar! :arsele

Vore najs och kolla vilken puls man ligger på nu för tiden. Vilka tider är det?

Jag är varken fet eller har tid. Sen föredrar jag spår/skogsslingor framför svettiga träningslokaler och gemensamma duschar. Inget ont om MSK Hammaren, bara en nidbild jag har om träningsinstitut.

Jag är varken fet eller har tid. Sen föredrar jag spår/skogsslingor framför svettiga träningslokaler och gemensamma duschar. Inget ont om MSK Hammaren, bara en nidbild jag har om träningsinstitut.

Säg som det är, du är bara lat (-are än gabor :hihi ).

Trodde lösningen var så enkel att man kunde klia av lite av prippsmuskeln med osthyvel... mest önsketänkande... :gnissla

Satan va skinnkörven har krömpit i garderoben i vinter... måste vara fuktigt inomhus. :rolleyes:

Fysiskt kroppsarbete??? :näsblod

Hmmm............ :va

Trodde lösningen var så enkel att man kunde klia av lite av prippsmuskeln med osthyvel... mest önsketänkande... :gnissla

Satan va skinnkörven har krömpit i garderoben i vinter... måste vara fuktigt inomhus. :rolleyes:

Fysiskt kroppsarbete??? :näsblod

Hmmm............ :va

Du kan nästan samåka med våran träningsführer Löfgren (triatlongalning från Strömsholm)...gört! :hihi

Du kan nästan samåka med våran träningsführer Löfgren (triatlongalning från Strömsholm)...gört! :hihi

:gnissla Ja e militant soffliggare...
Fast ja kanske behöver viss träning för att kunna freda mig mot fanatiska sportaktivister i framtiden :rolleyes:

Går inte att smita alls nu .. sandat på nästan alla gångbanor i länet !!!! bara att ut och röra på fläsket :fakta

De finns alternativ till träning.
Lägg skinnstället i blöt å dra på skiten så töjer de sig nån storlek.. funkar en säsong typ...
Kanske går att testa att täta av de å blåsa opp med tryckluft...

Vägde 140kg den 1 Nov, ida stod det 107.5 på vågen.. Så jag satsar stenhårt på Beach 2011 målet är 80 85kg, men jag tror inte jag hinner det, glad om jag kommer under 100 innan sommarn..

Dock har jag fuskat lite, den 9 nov gjorde jag en gastric bypass.....

Vägde 140kg den 1 Nov, ida stod det 107.5 på vågen.. Så jag satsar stenhårt på Beach 2011 målet är 80 85kg, men jag tror inte jag hinner det, glad om jag kommer under 100 innan sommarn..

Dock har jag fuskat lite, den 9 nov gjorde jag en gastric bypass.....

Lär förändra vikt/effekt förhållandet effektivt :tummenupp

Ja 12an lär ju inte precis gå nå saktare....

Ja 12an lär ju inte precis gå nå saktare....

Du har inte funderat på vad du skall göra med "all that ass" som kommer lägga upp sig när du kommit ner i din idealvikt :D Beach 2011 kan ju bli en mardröm typ som axe reklamerna ;-) tycker du skall ta ditt ansvar och behålla några kilos som jag :D

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025